Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. (CROSBI ID 49644)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Previšić, Vlatko Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 3-17

Podaci o odgovornosti

Previšić, Vlatko

hrvatski

Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive.

U radu se u kratkim naznakama problematizira pojava i povijesni razvitak hrvatske pedagogije. U središte razmatranja stavlja se odgoj kao proces formiranja čovjekove osobnosti i javne odgovornosti te obrazovanja kao načina stjecanja znanja, vještina i kompetencija s naglaskom na humanističke dimenzije tih postupaka. Pritom se traže međaši pojedinih razdoblja u teorijskim obzorima nacionalne pedagogije u odnosu na međunarodna kretanja, kontroverze i nedoumice te pojave, uzroke i posljedice zastoja u razvitku znanosti o odgoju. Prisutan je neforsirani apel za čuvanjem nekih tradicionalnih okvira njezina djelovanja, osobito s gledišta nacionalnog kulturnog razvoja ali i težnja da stalno bude znanstveno i profesionalno svjež i suvremen.

pedagogija, odgoj, obrazovanje, pedagoška teorija i praksa

nije evidentirano

engleski

Crossroads in Croatian pedagogy 2012th - Retro (per)spective.

nije evidentirano

pedagogy, education, pedagogical theory and practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

3-17.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2013.

978-953-99167-5-4

Povezanost rada

Pedagogija