Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive. (CROSBI ID 49644)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Previšić, Vlatko
hrvatski
Razmeđa hrvatske pedagogije 2012. – retro(per)spektive.
U radu se u kratkim naznakama problematizira pojava i povijesni razvitak hrvatske pedagogije. U središte razmatranja stavlja se odgoj kao proces formiranja čovjekove osobnosti i javne odgovornosti te obrazovanja kao načina stjecanja znanja, vještina i kompetencija s naglaskom na humanističke dimenzije tih postupaka. Pritom se traže međaši pojedinih razdoblja u teorijskim obzorima nacionalne pedagogije u odnosu na međunarodna kretanja, kontroverze i nedoumice te pojave, uzroke i posljedice zastoja u razvitku znanosti o odgoju. Prisutan je neforsirani apel za čuvanjem nekih tradicionalnih okvira njezina djelovanja, osobito s gledišta nacionalnog kulturnog razvoja ali i težnja da stalno bude znanstveno i profesionalno svjež i suvremen.
pedagogija, odgoj, obrazovanje, pedagoška teorija i praksa
nije evidentirano
engleski
Crossroads in Croatian pedagogy 2012th - Retro (per)spective.
nije evidentirano
pedagogy, education, pedagogical theory and practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
3-17.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2013.
978-953-99167-5-4