Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO (CROSBI ID 199622)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Plenković, Mario
hrvatski
Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO
Autor knjige je Fjodor Polojac ugledni novinar i publicist, te dugogodišnji novinar i urednik na Radio Zagrebu (Hrvatskom radiju). Od 1990. godine radi u Hrvatskoj izvještajnoj novinskoj agenciji (HINA) kao novinar urednik, urednik redakcije, dopisnik iz SAD-a, savjetnik i pomoćnik ravnatelja. Dobitnik je godišnje nagrade Radio Zagreba za 1987. godinu za koncepciju i realizaciju programa Univerzijade ' 87 na Radio Sljemenu. Knjiga „Novinske agencije i agencijsko novinarstvo“ nastala je na dugogodišnjem autorskom novinarskom, agencijskom i publicističkom teorijskom i praktičnom iskustvu. Autor agencijsko novinarstvo promatra kao specifičnu vrstu novinarskog izraza koja je prilagođena proizvodnji mnoštva informacija za različite medijske i druge korisnike. U knjizi polazi od hipoteze da agencijsko novinarstvo obilježava nekoliko bitnih komunikoloških značajki koje autor promatra u trijadi činjenično, pouzdano i brzo, te konstrativno (sažeto, cjelovito i nepristrano).
novinarstvo; mediji; novinske agencije
nije evidentirano
engleski
Book review: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO
nije evidentirano
journalism; media; news agencies
nije evidentirano