Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO (CROSBI ID 199622)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Plenković, Mario Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 203-205

Podaci o odgovornosti

Plenković, Mario

hrvatski

Prikaz knjige: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO

Autor knjige je Fjodor Polojac ugledni novinar i publicist, te dugogodišnji novinar i urednik na Radio Zagrebu (Hrvatskom radiju). Od 1990. godine radi u Hrvatskoj izvještajnoj novinskoj agenciji (HINA) kao novinar urednik, urednik redakcije, dopisnik iz SAD-a, savjetnik i pomoćnik ravnatelja. Dobitnik je godišnje nagrade Radio Zagreba za 1987. godinu za koncepciju i realizaciju programa Univerzijade ' 87 na Radio Sljemenu. Knjiga „Novinske agencije i agencijsko novinarstvo“ nastala je na dugogodišnjem autorskom novinarskom, agencijskom i publicističkom teorijskom i praktičnom iskustvu. Autor agencijsko novinarstvo promatra kao specifičnu vrstu novinarskog izraza koja je prilagođena proizvodnji mnoštva informacija za različite medijske i druge korisnike. U knjizi polazi od hipoteze da agencijsko novinarstvo obilježava nekoliko bitnih komunikoloških značajki koje autor promatra u trijadi činjenično, pouzdano i brzo, te konstrativno (sažeto, cjelovito i nepristrano).

novinarstvo; mediji; novinske agencije

nije evidentirano

engleski

Book review: Fjodor Polojac: NOVINSKE AGENCIJE I AGENCIJSKO NOVINARSTVO

nije evidentirano

journalism; media; news agencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2013.

203-205

objavljeno

1333-6371

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti