Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 665242

Utjecaj percepcije pravednosti cijene kod potrošača na upravljanje cijenom


Benas, Karlo
Utjecaj percepcije pravednosti cijene kod potrošača na upravljanje cijenom 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Utjecaj percepcije pravednosti cijene kod potrošača na upravljanje cijenom
(The impact of perceptions of justice prices at the consumer price management)

Autori
Benas, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.04.

Godina
2013

Stranica
95

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Percepcija; cijena; potrošač
(Perception; price; consumer)

Sažetak
U radu se raspravlja o: Ponašanje potrošača kao odrednica definiranja cijena, Empirijsko istraživanje percepcije pravednosti cijene, Analiza utjecaja čimbenika na percepciju pravednosti cijene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Magistarski rad u sklopu specijalističkog poslijediplomskog studija „Marketing menadžment“



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka