Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 665184

Projekt Stohrenschule: Promicanje zajedništva, suosjećanja, tolerancije i mirnog suživota pomoću metode filozofiranja s djecom i mladima


Zovko, Marie-Elise; Blažetić Faller, Laura; Mađor Božinović, Andrea
Projekt Stohrenschule: Promicanje zajedništva, suosjećanja, tolerancije i mirnog suživota pomoću metode filozofiranja s djecom i mladima, 2012. (mzoš projekt udruga (2) u izvaninstitucionalnom odgoju i obraz.).


Naslov
Projekt Stohrenschule: Promicanje zajedništva, suosjećanja, tolerancije i mirnog suživota pomoću metode filozofiranja s djecom i mladima
(Project Stohrenschule: Promotion of community, compassion, tolerance and peaceful coexistence through philosophizing with children and youth)

Autori
Zovko, Marie-Elise ; Blažetić Faller, Laura ; Mađor Božinović, Andrea

Izvornik
MZOŠ Natječaj za projekt udruga u sustavu obrazovanju

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, mzoš projekt udruga (2) u izvaninstitucionalnom odgoju i obraz.

Godina
2012

Ključne riječi
Filozofiranje s djecom; sokratovski dijalog; poštivanje; zajedništvo; suosjećanje; tolerancija; nenasilje; raznolikost; pluralizam; mirno rješavanje konflikata; čovjek; priroda; stvaralaštvo; inovativnost
(Philosophizing with children; Socratic dialogue; respect; community; compassion; tolerance; non-violence; diversity; pluralism; peaceful conflict resolution; human being; nature; creativity; innovativeness)

Sažetak
Projekt je posvećen odgoju za toleranciju i nenasilje. Primjenuje metodu filozofiranja s djecom po principu sokratovskog dijaloga i principu poštivanja čovjeka i prirode. Cilj projekta sastoji se u poticanju na toleranciju, raznolikost, pluralizam, mirno rješavanje konflikata te mirni suživot u društvu. Uspostavljenjem dijaloga o centralnim temama koje se tiču čovjeka kao pojedinca, člana svjetske zajednice te kao prirodnog bića tj. dijela sveukupne prirode, projektne aktivnosti postepeno uvode korisnike u filozofiju kao način života. Raznim medijima umjetničkog i estetskog stvaralaštva potiče se razvoj inovativnog i poduzetničkog mišljenja i djelovanja, kao i pristupa odgoju i obrazovanju. Korisnici su učenici, nastavnici, roditelji, pedagozi, ravnatelji i građanstvo iz dotičnih škola i mjesta gdje se nalaze škole. Projekt uključuje organiziranje i izvedbu programa usavršavanja u metodama filozofiranja s djecom i mladima za nastavnike, pedagoge, studente filozofije i druge zainteresirane iz RH. (radionice za učenike) će se izvesti u školama u Čakovcu, Hvaru, Starom Gradu na Hvaru te u Žakanju i Kamanju. Projekt uključuje program usavršavanja koji se organizira u suradnji s međunarodnim partnerima te s Institutom za filozofiju, Zagreb.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija

Napomena
Projekt je uspješno proveden u akademskoj godini 2012- 2013



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
191-0000000-2733 - Platonizam i oblici inteligencije (Marie-Elise Zovko, )

Ustanove
Institut za filozofiju, Zagreb