Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima (CROSBI ID 773323)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Zovko, Marie-Elise ; Blažetić Faller, Laura ; Mađor Božinović, Andrea
hrvatski
Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima
Projekt je posvećen odgoju za toleranciju i nenasilje. Primjenuje metodu filozofiranja s djecom po principu sokratovskog dijaloga i principu poštivanja čovjeka i prirode. Ima kao cilj poticanje na toleranciju, raznolikost, pluralizam, mirno rješavanje konflikata te mirni suživot u društvu. Uspostavljenjem dijaloga o centralnim temama koje se tiču čovjeka kao pojednca, člana svjetske zajednice te kao prirodnog bića tj. dijela sveukupne prirode, projektne aktivnosti postepeno uvede korisnike u filozofiju kao način života. Raznim medijima umjetničkog i estetskog stvaralaštva potiče se razvoj inovativnog i poduzetničkog mišljenja i djelovanja, kao i pristupa odgoju i obrazovanju. Korisnici su učenici, nastavnici, roditelji, pedagozi, ravnatelji i građanstvo iz dotičnih škola i mjesta gdje se nalaze škole.
filozofiranje s djecom; sokratovski dijalog; poštivanje; tolerancija; nenasilje; raznolikost; pluralizam; mirno rješavanje konflikata; zajednica; čovjek; priroda; stvaralaštvo; inovativnost
Projekt je uspješno proveden u školskoj godini 2010-2011
engleski
Project Stohrenschule: Education for tolerance and non- violence through philosophizing with children and youth
nije evidentirano
philosophizing with children; Socratic dialogue; respect; tolerance; non-violence; diversity; pluralism; peaceful conflict resolution; human being; nature; community; creativity; innovativeness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
MZOŠ Natječaj za projekt udruga u sustavu obrazovanju
2010.
nije evidentirano
objavljeno