Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima (CROSBI ID 773323)

Druge vrste radova | ostalo

Zovko, Marie-Elise ; Blažetić Faller, Laura ; Mađor Božinović, Andrea Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima // MZOŠ Natječaj za projekt udruga u sustavu obrazovanju. 2010.

Podaci o odgovornosti

Zovko, Marie-Elise ; Blažetić Faller, Laura ; Mađor Božinović, Andrea

hrvatski

Projekt Stohrenschule: Odgoj za toleranciju i nenasilje metodom filozofiranja s djecom i mladima

Projekt je posvećen odgoju za toleranciju i nenasilje. Primjenuje metodu filozofiranja s djecom po principu sokratovskog dijaloga i principu poštivanja čovjeka i prirode. Ima kao cilj poticanje na toleranciju, raznolikost, pluralizam, mirno rješavanje konflikata te mirni suživot u društvu. Uspostavljenjem dijaloga o centralnim temama koje se tiču čovjeka kao pojednca, člana svjetske zajednice te kao prirodnog bića tj. dijela sveukupne prirode, projektne aktivnosti postepeno uvede korisnike u filozofiju kao način života. Raznim medijima umjetničkog i estetskog stvaralaštva potiče se razvoj inovativnog i poduzetničkog mišljenja i djelovanja, kao i pristupa odgoju i obrazovanju. Korisnici su učenici, nastavnici, roditelji, pedagozi, ravnatelji i građanstvo iz dotičnih škola i mjesta gdje se nalaze škole.

filozofiranje s djecom; sokratovski dijalog; poštivanje; tolerancija; nenasilje; raznolikost; pluralizam; mirno rješavanje konflikata; zajednica; čovjek; priroda; stvaralaštvo; inovativnost

Projekt je uspješno proveden u školskoj godini 2010-2011

engleski

Project Stohrenschule: Education for tolerance and non- violence through philosophizing with children and youth

nije evidentirano

philosophizing with children; Socratic dialogue; respect; tolerance; non-violence; diversity; pluralism; peaceful conflict resolution; human being; nature; community; creativity; innovativeness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

MZOŠ Natječaj za projekt udruga u sustavu obrazovanju

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Filozofija