Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća (CROSBI ID 199576)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Pandža Bajs, Irena Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 2; 279-296

Podaci o odgovornosti

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenike ponude poduzeća

U hiperkonkurentnom poslovnom okruženju, sa sve većim brojem racionalnih potrošača suočenih s mnoštvom izbora, poduzeće najbolje može dominirati primjenom poslovnih koncepcija koje su orijentirane na potrošače i isporukom ponude čija je vrijednost za potrošača bolja i drugačija od konkurencije. Između različitih ponuda konkurenata na tržištu educirani potrošač odabire onu za koju percipira da će mu pružiti najveću vrijednost. Zbog toga je za svako poduzeće bitno utvrditi kako potrošač u svojoj svijesti definira vrijednost njegove tržišne ponude te koji to čimbenici ponude određuju visoku razinu percipirane vrijednosti kod trenutnih i potencijalnih potrošača. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću ponudu te kako ona treba izgledati u budućnosti da bi s povećanjem percipirane vrijednosti za potrošača utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih potrošača i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Na proces stvaranja percipirane vrijednosti određene ponude u svijesti potrošača zajednički utječu čimbenici ponude poduzeća, čimbenici konkurencije, čimbenici potrošača i čimbenici procesa kupovine. Cilj je ovog rada analizirati postojeće, relevantne spoznaje o procesu stvaranja percipirane vrijednosti ponude poduzeća na tržištu i čimbenicima koji utječu na taj proces. U radu je prezentiran konceptualni model procesa nastajanja percipirane vrijednosti u svijesti potrošača.

percipirana vrijednost; čimbenici percipirane vrijednosti; percipirane koristi; percipirani troškovi

nije evidentirano

engleski

Perceived value creation process: focus on the company offer

nije evidentirano

perceived value; determinants of perceived value; perceived benefits; perceived costs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2012.

279-296

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost