Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacijski faktori upravljanja ljudskog potencijala u školskom menadžmentu (CROSBI ID 199557)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Jukić, Dinko ; Krznarić, Vlado Motivacijski faktori upravljanja ljudskog potencijala u školskom menadžmentu // Praktični menadžment, 1 (2010), 1; 22-28

Podaci o odgovornosti

Jukić, Dinko ; Krznarić, Vlado

hrvatski

Motivacijski faktori upravljanja ljudskog potencijala u školskom menadžmentu

Mehanizmi motiviranja polaze od tri ključna faktora: potreba, djelovanja i zadovoljenja potreba. Ako su zaposlenikove potrebe nezadovoljene, one kao snažan pokretač limbičkog koncepta izazivaju negativne emocije, napetost te još intezivniju želju za zadovoljenjem potrebe. Zastarjeli motivacijski faktori kao što su modeli Maslowljeve hijerarhije potreba i Herzbergove dvofaktorske teorije u školskom menadžmentu kulminiraju slabijom kvalitetom ljudskog potencijala. Predlažu se moderniji pristupi koji se temelje na socijalnoj valdaciji, zaposlenikovoj percepciji i neuromarketinškim postavkama limbičkog koncepta. Najveći uspjeh poslodavca u neprofitnim organizacijama upravo je u zadovoljenju zaposlenikovih potreba koje rezultiraju kvalitetnijom uslugom, a ona kao takva dovodi do ostvarivanja dugoročnih strateških ciljeva tvrtke. Svaki zaposlenik iskazuje dva tipa ponašanja u društvu i na osnovu takvog gledišta koje počiva na suvremenim dinamičkim modelima dvodimenzionalnih transmisija, djeluje na drugog zaposlenika. Školski menadžment ne razvija strateški cilj vođenja koji je usmjeren na znanje i ne generira znanje iz informacija te ne pretvara znanje u trajne natjecateljske prednosti. Apriorno je da u suvremenom upravljanju znanjem najviše dodane vrijednosti proizlazi iz zadovoljenih i motiviranih davatelja usluga. Znanje u suvremenom poslovnom svijetu mora biti imperativno jer je to jedini resurs koji donosi profitabilnost i markentabilnost.

motivacija; ljudski potencijal; školski menadžment; upravljanje znanjem

nije evidentirano

engleski

Motivational factors of human resource control in school management

nije evidentirano

motivation; human resources; school management; knowledge management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2010.

22-28

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija