Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača (CROSBI ID 382484)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Jukić, Dinko
Meler, Marcel
hrvatski
Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača
Analiza impresija prema markama provedena je prema okviru konceptualnog modela koji obuhvaća Kellerov model CBBE u koji su integrirane dimenzije osobnosti marke kao i potrošačeve impresije. Interpretacijom impresija analizirane su i definirane predodžbe, asocijacije, simboli i metaforičnosti marke. Postavljen je hipotetski okvir koji polazi od Aakerove izgradnje marke i Kapfererove metaforičnosti prema kojemu su provedena empirijska istraživanja. Empirijsko istraživanje potvrdilo je hipoteze da emotivne impresije pozitivno djeluju na vjernost markama.
marka; impresije potrošača; CBBE model; vjernost
nije evidentirano
engleski
Brand as emotional and rational consumer impression
nije evidentirano
brand; consumer impression; CBBE model; loyalty
nije evidentirano
Podaci o izdanju
286
19.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek