ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLOŠKA DISCIPLINA (CROSBI ID 199548)
Prilog u časopisu | uvodnik
Podaci o odgovornosti
Plenković, Mario
hrvatski
ODNOSI S JAVNOSTIMA – NOVA KOMUNIKOLOŠKA DISCIPLINA
Razvojem općih, pojedinačnih i posebnih zakonitosti komuniciranja u konkretnim ljudskim djelatnostima razvijaju se nove pojedinačne komunikološke discipline kao što su: Informacijski sustavi, interpersonalna komunikacija, medijska komunikacija, politička komunikacija, organizacijska komunikacija, interkulturalna komunikacija, razvojna komunikacija, zdravstvena komunikacija, vjerska komunikacija, popularna komunikacija, pedagoška komunikacija, vizualna komunikacija, grafička komunikacija, policijska komunikacija, poslovna komunikacija, komunikacija u kulturi, turistička komunikacija, komunikacija novih medija, komunikacija s novim IC – tehnologijama, internetska komunikacija, konvergentna medijska komunikacija, digitalna komunikacija, komunikacija na društvenim mrežama, komunikacijski menadžment, komunikacija mrežnih marketinga i komunikacija u odnosima s javnostima (Public Relations). To su nova područja komuniciranja unutar strukturiranja, održavanja, razvoja i unapređivanja svih oblika međuljudskog komuniciranja. Temeljna svrha svakog komuniciranja je prakseološko unapređivanje i znanstveno utemeljenje novih spoznaja, informacija i komunikacija s pomoću kojih se lakše, brže i učinkovitije uspostavljaju i razumijevaju komunikacijski procesi.
Communication science; audience; public; public opinion; public relations; science classification
nije evidentirano
engleski
PUBLIC RELATIONS – NEW DISCIPLINE OF COMMUNICATION SCIENCE
nije evidentirano
Komunikologija; javnost; publika; javno mnijenje; odnosi s javnostima; klasifikacija znanosti
nije evidentirano