Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama (CROSBI ID 382446)

Ocjenski rad | diplomski rad

Donatović, Paula Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama / Runjić, Nađa (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Donatović, Paula

Runjić, Nađa

hrvatski

Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama

Ovo istraživanje je pokazalo razliku u emocionalnom doživljavanju standardiziranog glazbenog podražaja popraćenog vizuoperceptivnim zadacima između djece s teškoćama u jezično-govornom razvoju i djece urednog razvoja. Očekivano je da djeca s deficitom u jezično-sintaktičkom procesiranju pokažu teškoće i u glazbeno-sintaktičkom procesiranju, te bismo mogli reći da rezultati ovog istraživanja idu u prilog ideji koja stoji iza tog očekivanja, a to je tvrdnja da postoji podudaranje u procesiranju glazbene i jezične sintakse, te da se sintaktičke operacije odvijaju na temelju prethodno formiranih podsklopova.

emocionalno doživljavanje; glazbene stimulacije; vizualne stimulacije; govorno-jezične teškoće

nije evidentirano

engleski

Emotional experience of music and visual stimulation of children with speech difficulties

nije evidentirano

emotional experience; musical stimulation; visual stimulation; speech and language impairment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

08.05.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija