Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma (CROSBI ID 49558)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Frančišković, Ivan Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 83-97

Podaci o odgovornosti

Frančišković, Ivan

hrvatski

Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma

U ovoj se raspravi analiziraju relevantne značajke turizma općenito, a posebice mogućnosti razvoja primorsko-goranskog turizma, kao jednog od temeljnih čimbenika razvoja hrvatskog gospodarstva i njegovog uključivanja u razvijenu Europu. Nakon analize elemenata tržišnog pristupa razvoju hrvatskog turizma elaboriran je međuodnos hrvatskog turizma u kontekstu europskih i svjetskih globalnih procesa. U takvoj konstelaciji odnosa prikazani su hrvatski turistički resursi i turistička kretanja u Primorskoj- goranskoj regiji s ostvarenim prometom i trendovima razvoja. Posebna je pozornost posvećena prednostima koje se mogu iskoristiti.

turizam, turizam u Primorsko-goranskoj regiji, gospodarstvo, europski i svjetski globalni procesi

nije evidentirano

engleski

Marketing Valorization of Tourism of Primorsko-goranska country

nije evidentirano

tourisam, tourisam in Primorsko-Goranska County, economy, european and world global processes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-97.

objavljeno

Podaci o knjizi

Grbac, Bruno

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka

2000.

953-97741-3-6

Povezanost rada

Ekonomija