Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma (CROSBI ID 49558)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Frančišković, Ivan
hrvatski
Marketinška valorizacija primorsko- goranskog turizma
U ovoj se raspravi analiziraju relevantne značajke turizma općenito, a posebice mogućnosti razvoja primorsko-goranskog turizma, kao jednog od temeljnih čimbenika razvoja hrvatskog gospodarstva i njegovog uključivanja u razvijenu Europu. Nakon analize elemenata tržišnog pristupa razvoju hrvatskog turizma elaboriran je međuodnos hrvatskog turizma u kontekstu europskih i svjetskih globalnih procesa. U takvoj konstelaciji odnosa prikazani su hrvatski turistički resursi i turistička kretanja u Primorskoj- goranskoj regiji s ostvarenim prometom i trendovima razvoja. Posebna je pozornost posvećena prednostima koje se mogu iskoristiti.
turizam, turizam u Primorsko-goranskoj regiji, gospodarstvo, europski i svjetski globalni procesi
nije evidentirano
engleski
Marketing Valorization of Tourism of Primorsko-goranska country
nije evidentirano
tourisam, tourisam in Primorsko-Goranska County, economy, european and world global processes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-97.
objavljeno
Podaci o knjizi
Grbac, Bruno
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka
2000.
953-97741-3-6