Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing hrvatskog morskog brodarstva (CROSBI ID 199395)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Frančišković, Ivan Marketing hrvatskog morskog brodarstva // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 42 (1995), 1-2; 49-54

Podaci o odgovornosti

Frančišković, Ivan

hrvatski

Marketing hrvatskog morskog brodarstva

Oko tri četvrtine svjetske trgovine odvija se morem. Iz te neprijeporne činjenice proizlazi i važnost morskog brodarstva kao specifične djelatnosti koja se bavi pomorskim prijevozom tereta i putnika. I za Republiku Hrvatsku kao izrazitu pomorsku zemlju morsko brodarstvo već ima izuzetno veliku važnost. Unutar poslovne politike hrvatskih brodara, osim kadrovske, financijske i razvojne (pot )politike, tržišna politika ili marketing, generator je razvoja i čimbenik optimalnog funkcioniranja hrvatskog pomorstva i gospodarstva, ali i jedan od najvažnijih čimbenika uključivanja Hrvatske u međunarodnu podjelu rada. U ovom su članku sustavno i jezgrovito obrađene ove tematske jedinice: najvažnije značajke koncepcije marketinga hrvatskog morskog brodarstva, istraživanje tržišta i marketing informacije u hrvatskom morskom brodarstvu te najvažnije funkcije marketinga u morskom brodarstvu.

morsko brodarstvo; prijevoz tereta i putnika; marketing

nije evidentirano

engleski

Croatian Marine Shipping Marketing

nije evidentirano

shipping; freight and passengers; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (1-2)

1995.

49-54

objavljeno

0469-6255

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost