Marketing hrvatskog morskog brodarstva (CROSBI ID 199395)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Frančišković, Ivan
hrvatski
Marketing hrvatskog morskog brodarstva
Oko tri četvrtine svjetske trgovine odvija se morem. Iz te neprijeporne činjenice proizlazi i važnost morskog brodarstva kao specifične djelatnosti koja se bavi pomorskim prijevozom tereta i putnika. I za Republiku Hrvatsku kao izrazitu pomorsku zemlju morsko brodarstvo već ima izuzetno veliku važnost. Unutar poslovne politike hrvatskih brodara, osim kadrovske, financijske i razvojne (pot )politike, tržišna politika ili marketing, generator je razvoja i čimbenik optimalnog funkcioniranja hrvatskog pomorstva i gospodarstva, ali i jedan od najvažnijih čimbenika uključivanja Hrvatske u međunarodnu podjelu rada. U ovom su članku sustavno i jezgrovito obrađene ove tematske jedinice: najvažnije značajke koncepcije marketinga hrvatskog morskog brodarstva, istraživanje tržišta i marketing informacije u hrvatskom morskom brodarstvu te najvažnije funkcije marketinga u morskom brodarstvu.
morsko brodarstvo; prijevoz tereta i putnika; marketing
nije evidentirano
engleski
Croatian Marine Shipping Marketing
nije evidentirano
shipping; freight and passengers; marketing
nije evidentirano