Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalna obzorja suvremene škole (CROSBI ID 604369)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Previšić, Vlatko Interkulturalna obzorja suvremene škole // Škola danas za budućnost / Puževski, Valentin ; Strugar, Vladimir (ur.). Križevci : Bjelovar, 2009. str. 13-28

Podaci o odgovornosti

Previšić, Vlatko

hrvatski

Interkulturalna obzorja suvremene škole

Multi-i interkulturalizam su u nas relativno novije društvene pojave koje se tiho “uvlače” i u hrvatski odgojno-obrazovni i školski sustav. Škola je, s druge strane, u tijeku stalnih mijena i unutarnjih preuredbi. Otvorenom, pluralnom, demokratskom i globalnom društvu - nakon postmoderne – odgovara neka nova škola (kao inovativna, kreativna, prosocijalna i interkulturalna zajednica). Suvremene heterogene zajednice, utemeljene na posttradicionalnim kulturnim matricama, zagovaraju interkulturalni koncept uređenja društvenih struktura kroz aktivne, prožimajuće i jednakovrijedne odnose. Pedagogija i didaktika interkulturalnih komunikacija treba, što prije, na svim razinama zahvatiti biće suvremene škole. Nacionalni i školski kurikulum u tome imaju osobitu zadaću odgovoriti ciljem, sadržajima i načinima odgojnog i obrazovnog rada, koji će od naglašeno spoznajnog pedagoški čin pomaknuti prema socijalnim dodirima i međusobnim uvažavanjima svih partnera umreženih u sustav nekih novih prijateljstava i razumijevanja. U tome smislu interkulturalni kurikulum otvara more novih mogućnosti u organizaciji školskog rada, bogaćenju programskih sadržaja, metodičkih postupaka, udžbeničkih ponuda, komunikacijskih vještina i socijalnih doživljaja. Jednom riječju, kurikularno bogatstvo interkulturalih ideja i šansi.

Multikulturalitam; interkulturalizam

nije evidentirano

engleski

Intercultural horizons of contemporary school

nije evidentirano

Multiculturalism; interculturalism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

13-28.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola danas za budućnost

Puževski, Valentin ; Strugar, Vladimir

Križevci : Bjelovar:

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija