Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 663667

Suvremene teorije ponašanja potrošača: Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača


Jugo, Valentina
Suvremene teorije ponašanja potrošača: Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Suvremene teorije ponašanja potrošača: Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača
(XXX)

Autori
Jugo, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
01.09.

Godina
2011

Stranica
24

Mentor
Cerović, Ljerka

Ključne riječi
XXX

Sažetak
XXX

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka