Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj (CROSBI ID 49542)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jukić, Tonća ; Milat, Josip Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj // Znanstvena monografija: Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje / Duh, Matjaž (ur.). Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru ; Raziskovalno Izobraževalno Središče Dvorec Rakičan, 2013. str. 69-83

Podaci o odgovornosti

Jukić, Tonća ; Milat, Josip

slovenski

Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj

U radu se u kontekstu održivog razvoja ispituju znanja, stavovi i ponašanja studenata nastavničkih studija te njihova samoprocjena osposobljenosti za buduće poučavanje za održivi razvoj. U istraživanje se krenulo od hipoteze da integriranost sadržaja o održivom razvoju tijekom studija pozitivno utječe na navedene varijable, što je istraživanjem i potvrđeno. Rezultati upućuju na potrebu intenzivnije integracije sadržaja i aktivnosti za održivi razvoj u kurikulima nastavničkih studija kako bi se budući odgojitelji, učitelji, nastavnici i pedagozi osposobili za organizaciju i provedbu nastavnog procesa koji će omogućavati novim generacijama učiti za život u skladu s održivim razvojem i „živjeti održivo“.

usposabljanje za trajnostni razvoj, stališča, znanje, vedenje, visoko šolstvo

nije evidentirano

engleski

The Role of Teacher Studies in Education for Sustainable Development

nije evidentirano

education for sustainable development, attitudes, knowledge, behavior, higher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-83.

objavljeno

Podaci o knjizi

Znanstvena monografija: Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje

Duh, Matjaž

Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru ; Raziskovalno Izobraževalno Središče Dvorec Rakičan

2013.

978-961-6647-37-3

Povezanost rada

Pedagogija