Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj (CROSBI ID 49542)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jukić, Tonća ; Milat, Josip
slovenski
Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj
U radu se u kontekstu održivog razvoja ispituju znanja, stavovi i ponašanja studenata nastavničkih studija te njihova samoprocjena osposobljenosti za buduće poučavanje za održivi razvoj. U istraživanje se krenulo od hipoteze da integriranost sadržaja o održivom razvoju tijekom studija pozitivno utječe na navedene varijable, što je istraživanjem i potvrđeno. Rezultati upućuju na potrebu intenzivnije integracije sadržaja i aktivnosti za održivi razvoj u kurikulima nastavničkih studija kako bi se budući odgojitelji, učitelji, nastavnici i pedagozi osposobili za organizaciju i provedbu nastavnog procesa koji će omogućavati novim generacijama učiti za život u skladu s održivim razvojem i „živjeti održivo“.
usposabljanje za trajnostni razvoj, stališča, znanje, vedenje, visoko šolstvo
nije evidentirano
engleski
The Role of Teacher Studies in Education for Sustainable Development
nije evidentirano
education for sustainable development, attitudes, knowledge, behavior, higher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-83.
objavljeno
Podaci o knjizi
Znanstvena monografija: Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje
Duh, Matjaž
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru ; Raziskovalno Izobraževalno Središče Dvorec Rakičan
2013.
978-961-6647-37-3