Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 663610

Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj


Jukić, Tonća; Milat, Josip
Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj // Znanstvena monografija: Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje / Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, RIS Dvorec Rakičan, 2013. str. 69-83


CROSBI ID: 663610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj
(The Role of Teacher Studies in Education for Sustainable Development)

Autori
Jukić, Tonća ; Milat, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Znanstvena monografija: Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje

Urednik/ci
Duh, Matjaž

Izdavač
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, RIS Dvorec Rakičan

Grad
Maribor

Godina
2013

Raspon stranica
69-83

ISBN
978-961-6647-37-3

Ključne riječi
usposabljanje za trajnostni razvoj, stališča, znanje, vedenje, visoko šolstvo
(education for sustainable development, attitudes, knowledge, behavior, higher education)

Sažetak
U radu se u kontekstu održivog razvoja ispituju znanja, stavovi i ponašanja studenata nastavničkih studija te njihova samoprocjena osposobljenosti za buduće poučavanje za održivi razvoj. U istraživanje se krenulo od hipoteze da integriranost sadržaja o održivom razvoju tijekom studija pozitivno utječe na navedene varijable, što je istraživanjem i potvrđeno. Rezultati upućuju na potrebu intenzivnije integracije sadržaja i aktivnosti za održivi razvoj u kurikulima nastavničkih studija kako bi se budući odgojitelji, učitelji, nastavnici i pedagozi osposobili za organizaciju i provedbu nastavnog procesa koji će omogućavati novim generacijama učiti za život u skladu s održivim razvojem i „živjeti održivo“.

Izvorni jezik
Slv

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Josip Milat (autor)

Avatar Url Tonća Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Jukić, Tonća; Milat, Josip
Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj // Znanstvena monografija: Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje / Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, RIS Dvorec Rakičan, 2013. str. 69-83
Jukić, T. & Milat, J. (2013) Vloga študija v pedagoških študijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj. U: Duh, M. (ur.) Znanstvena monografija: Okoljsko izobraževanje za 21. stoletje. Maribor, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, RIS Dvorec Rakičan, str. 69-83.
@inbook{inbook, editor = {Duh, M.}, year = {2013}, pages = {69-83}, keywords = {usposabljanje za trajnostni razvoj, stali\v{s}\v{c}a, znanje, vedenje, visoko \v{s}olstvo}, isbn = {978-961-6647-37-3}, title = {Vloga \v{s}tudija v pedago\v{s}kih \v{s}tudijskih smereh med usposabljanjem za trajnostni razvoj}, keyword = {usposabljanje za trajnostni razvoj, stali\v{s}\v{c}a, znanje, vedenje, visoko \v{s}olstvo}, publisher = {Univerza v Mariboru, Pedago\v{s}ka fakulteta, RIS Dvorec Raki\v{c}an}, publisherplace = {Maribor} }
@inbook{inbook, editor = {Duh, M.}, year = {2013}, pages = {69-83}, keywords = {education for sustainable development, attitudes, knowledge, behavior, higher education}, isbn = {978-961-6647-37-3}, title = {The Role of Teacher Studies in Education for Sustainable Development}, keyword = {education for sustainable development, attitudes, knowledge, behavior, higher education}, publisher = {Univerza v Mariboru, Pedago\v{s}ka fakulteta, RIS Dvorec Raki\v{c}an}, publisherplace = {Maribor} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font