Farmaceutska industrija i mediji: istine i laži (CROSBI ID 382210)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šain, Ana
Labaš, Danijel
Volarić Mršić, Ana
hrvatski
Farmaceutska industrija i mediji: istine i laži
Rad se bavi istraživanjem utjecaja farmaceutske industrije, odnosno medija na potrošače lijekova. Riječ je o industriji koja je danas jedna od najbrže rastućih industrija u globalnim razmjerima. Prvi dio rada posvećen je teoriji o uvođenju u tematiku farmaceutske industrije, lijekova, marketinga i PR-a u industriji te odnose farmaceutske industrije s medijima odnosno novinarima. Rezultati ankete koju smo proveli pokazuju razmišljanja potrošača farmaceutskih proizvoda te njihove stavove te općenito, upućenost u svijet farmaceutske industrije.
farmaceutske industrije; mediji; lijekovi; potrošači; reklame; marketing
nije evidentirano
engleski
The pharmaceutical industry and the media: truth and lies
nije evidentirano
pharmaceutical industry; media; pharmaceuticals; consumers; advertising; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
27.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb