Menadžment intelektualnog kapitala osiguravajućeg društva (CROSBI ID 11042)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Babić, Mirjana ; Frančišković, Ivan
hrvatski
Menadžment intelektualnog kapitala osiguravajućeg društva
Knjiga je strukturirana u osam međusobno povezanih dijelova. Nakon Uvoda slijedi drugi dio s naslovom STANJE I TENDENCIJE RAZVOJA SVJETSKOG GOSPODARSTVA elaboriraju se ključne karakteristike svjetskog gospodarstva te tendencije njegovog razvoja, analizira položaj uslužnih djelatnosti i usluga te analiziraju ključni čimbenici uspješnosti poslovanja uslužnih djelatnosti. Treći dio ima naslov OSIGURANJE U NACIONALNOM GOSPODARSKOM SUSTAVU. U njemu se analizira položaj osiguranja u gospodarskom sustavu, značajke osiguranja, specifičnosti osiguravateljnih usluga, karakteristike tržišta osiguranja i poslovne politike osiguravajućih društva te čimbenici tržišnih vrijednosti osiguravajućih društava. OSIGURAVAJUĆA DRUŠTVA U PROCESU GLOBALIZACIJE četvrti je dio knjige u kojem se iznose karakteristike globalizacije, njen utjecaj na tržište osiguranja, ključni čimbenici uspješnosti osiguravajućih društava, kao i značenje imidža u globalnoj konkurenciji osiguravajućih društava. U petom dijelu koji ima naslov POSEBNOSTI MENADŽEMANTA OSIGURANJA obrađuje se pojam, važnost i misija menadžmenta osiguranja, specifične funkcije menadžmenta osiguranja kao što su upravljanje rizicima, upravljanje likvidacijama šteta, upravljanje fondovima osiguranja, upravljanje financijskim kapitalom, upravljanje financijskim izvještajima i kontroling u osiguranju. Šesti dio je INTELEKTUALNI KAPITAL – EKONOMSKA POLUGA OSIGURAVAJUĆIH DRUŠTAVA. U tom dijelu definira se intelektualni kapital, istražuje njegov značaj i uloga u osiguravajućim društvima, klasificira se intelektualni kapital i detaljno obrađuje njegovi ključni čimbenici kao i metode mjerenja intelektualnog kapitala, analizira se intelektualni kapital vodećeg osiguravajućeg društva u Republici Hrvatskoj te interakcija intelektualnog kapitala, korporativnog imidža i korporativne strategije osiguravajućeg društva. Posebna pozornost posvećena je sedmom dijelu ove knjige s naslovom MENADŽMENT INTELEKTUALNOG KAPITALA U FUNKCIJI EKSKLUZIVNOG IMIDŽA OSIGURAVAJUĆEG DRUŠTVA. U njemu se definira pojam upravljanja intelektualnim kapitalom, iznose ključne pretpostavke njegove primjene u osiguravajućem društvu, analizira proces i koristi od upravljanja intelektualnim kapitalom, predlaže model upravljanja intelektualnim kapitalom u svrhu unapređenja korporativnog imidža osiguravajućeg društva, te detaljno opisuje upravljanje ključnim elementima intelektualnog kapitala u osiguravajućem društvu. U ovom se dijelu iznose i očekivani učinci primjene predloženog modela upravljanja intelektualnim kapitalom na korporativni imidž i uspješnost osiguravajućih društava u Republici Hrvatskoj, te pretpostavke za implementaciju predloženog modela. U posljednjem dijelu, ZAKLJUČKU, sustavno su i koncizno formulirani i prezentirani najvažniji rezultati znanstvenih istraživanja, opširnije elaboriranih u ovom djelu.
menadžment; intelektualni kapital; osiguravajuće društvo; korporativni imidž
nije evidentirano
engleski
Intellectual Capital Management in Insurance Company
nije evidentirano
management; intellectual capital; insurance company; corporate image
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2011.
978-953-7813-02-4
332
objavljeno