Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja (CROSBI ID 199128)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Štoković, Ariana
hrvatski
Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja
Autorica se u radu bavi razmatranjem analize okruženja kao prvim korakom procesa strateškog određenja poduzeća spram tržišta. Ta je analiza posebno značajna danas u složenim i promjenjivim uvjetima poslovanja poduzeća. Analiza okruženja se provodi izučavanjem unutarnjeg marketing okruženja, odnosno samog poduzeća i vanjskog marketing okruženja, koje obuhvaća analizu makrookruženja, strukturnu analizu industrije i analizu konkurencije. Utvrđivanje odgovarajuće strategije pretpostavlja razumijevanje odnosa poduzeća i njezinog vanjskog okruženja, pri čemu se koristi metodološki postupak SWOT analize.
marketing okruženje; analiza
nije evidentirano
engleski
The Analysis of the Marketing Environment in Contemporary Business Conditions
nije evidentirano
marketing environment; analysis
nije evidentirano