Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja (CROSBI ID 199128)

Prilog u časopisu | stručni rad

Štoković, Ariana Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja // Slobodno poduzetništvo, Vol. VI (1999), Br. 20; 155-164

Podaci o odgovornosti

Štoković, Ariana

hrvatski

Analiza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja

Autorica se u radu bavi razmatranjem analize okruženja kao prvim korakom procesa strateškog određenja poduzeća spram tržišta. Ta je analiza posebno značajna danas u složenim i promjenjivim uvjetima poslovanja poduzeća. Analiza okruženja se provodi izučavanjem unutarnjeg marketing okruženja, odnosno samog poduzeća i vanjskog marketing okruženja, koje obuhvaća analizu makrookruženja, strukturnu analizu industrije i analizu konkurencije. Utvrđivanje odgovarajuće strategije pretpostavlja razumijevanje odnosa poduzeća i njezinog vanjskog okruženja, pri čemu se koristi metodološki postupak SWOT analize.

marketing okruženje; analiza

nije evidentirano

engleski

The Analysis of the Marketing Environment in Contemporary Business Conditions

nije evidentirano

marketing environment; analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol. VI (Br. 20)

1999.

155-164

objavljeno

1330-2833

Povezanost rada

Ekonomija