Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 661995

Prostori učenja u tranziciji


Bjažić Klarin, Tamara
Prostori učenja u tranziciji, 2013. (audio/video zapis).


Naslov
Prostori učenja u tranziciji
(Areas of Learning in Transition)

Autori
Bjažić Klarin, Tamara

Izvornik
Hrvatska televizija, Treći program, Trikultura. Arhitektura i dizajn

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, audio/video zapis

Godina
2013

Ključne riječi
Škole; radionica; Arhitektonski fakultet; Studij dizajna; UNICEF
(Schools; workshop; Faculty of Architecture; School of Design; UNICEF)

Sažetak
U emisiji je predstavljen prilog o radionici „Prostori učenja u tranziciji“ (sugovornik arhitekt Carlos Vasquez) održanoj na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u listopadu 2013. Četverodnevna radionica otvorila je temu revitalizacije, fleksibilnostii multifunkcionalnosti seoskih školskih zgrada. Studenti arhitekture i dizajna, pokušali su osmisliti kako poboljšati radne uvjete, ali i kako napuštene školske zgrade ili one sa samo nekoliko učenika pretvoriti u agense društvenog života i gospodarstva. Prilog je bio povod za razgovor u studiju s Miom Roth Čerina, docenticom Arhitektonskog fakulteta i Zlatkom Kapetanovićem, profesorom Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o radionici ali i o problematici izgradnje škola danas.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam

Napomena
Tamara Bjažić Klarin autorica je priloga i scenaristica emisije ; urednica emisije Ana Marija Ganza Habjan ; redatelj priloga Saša Ban. Emisija je emitirana 14.11.2013.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

Autor s matičnim brojem:
Tamara Bjažić Klarin, (267071)