Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina (CROSBI ID 382050)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Radulović, Duško Upravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Radulović, Duško

Grbac, Bruno

hrvatski

Upravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina

Važnost energetike u strateškom razvoju urbane sredine čini kariku stabilnosti gospodarskog sustava te pokazatelj neovisnosti i sposobnosti upravljanja vlastitim energetskim potrebama i resursima. Regulacija i trgovina emisijama štetnih plinova predstavlja začetak nove ekonomije energetike i poslovnog sustava koji se temelji na znanju, tehnološkom napretku i održivosti. Istovremeno, liberalizacija tržišta energije predstavlja izazov energetskom poslovnom subjektu, korisnicima energije i urbanoj sredini. Problematika ovog istraživanja odnosi se na utvrđivanje utjecaja strateškog upravljanja marketingom energetskog poslovnog subjekta na liberaliziranom tržištu energije urbanih sredina i uloge marketinga u funkciji usklađivanja razvoja urbanih sredina i njenih energetskih potreba. Temeljem navedene problematike postavljeno je pet pomoćnih hipoteza i temeljna hipoteza koja glasi: znanstveno utemeljenim spoznajama o funkcioniranju novog energetskog tržišta, koje nastaje kao posljedica transformacije i liberalizacije trgovanja energijom i emisijama štetnih plinova, moguće je predložiti model upravljanja marketingom na tržištu energije urbanih sredina. Takva načela potiču konkurentnost i razvoj energetskih tržišta uvažavajući pritom ekonomsko-ekološku održivost urbane sredine. Dobiveni rezultati istraživanja za stolom i na terenu sintetiziraju se kroz devet zasebnih cjelina u kojima se iznose zaključci i determiniraju postavljene pomoćne hipoteze. U konačnici, predstavljeni model pridonosi prihvaćanju pretpostavke da upravljanje marketingom donosi strateške prednosti u poslovanju energetskog poslovnog subjekta na tržištu urbane sredine, čime se značajno podupire strateška uloga marketinga.

tržište energije; marketing; upravljanje; urbane sredine; liberalizacija

nije evidentirano

engleski

Strategic marketing management on energy market in urban areas

nije evidentirano

energy market; marketing; management; urban areas; liberalisation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

214

24.05.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija