Kako učenike upoznati sa zvanjem biologa-kustosa u prirodoslovnom muzeju? (CROSBI ID 603948)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kletečki, Eduard ; Kletečki Nataša ; Šego Jovica ; Glibo Anđelko
hrvatski
Kako učenike upoznati sa zvanjem biologa-kustosa u prirodoslovnom muzeju?
U suradnji muzejskog pedagoga-biologa, predmetnog nastavnika biologije, jednog učenika i TV ekipe HRT-a nastala je obrazovna emisija s temom Kako i zašto postati biolog (unutar serijala Inkubator) koja je korištena pri obradi izborne nastavne nastavne jedinice Istraživanje u biologiji. Istraživanje usvojenosti nastavnih sadržaja provedeno je na uzorku od 28 učenika 7. razreda OŠ Bogumila Tonija, Samobor. Obrada navedene izborne nastavne nastavne jedinice provedena je u blok satu pri čemu ih je sa istraživanjem u biologiji upoznao nastavnik, a sa zanimanjem biologa kustos. Kustos u je realizaciji nastavne jedinice koristio prirodnine i TV emisiju, a nastavnik PP prezentaciju. Provjera usvojenosti nastavnih sadržaja provedena je zadacima konstrukcije (tip dosjećanja, tip dopunjavanja), te zadacima izbora. Učenici su i anketirati kako bi se provjerila zainteresiranost za za zanimanja iz područja prirodoslovlja. Ovakvim se oblikom međuinstitucijske suradnje stvaraju nove vrijednosti na području muzeologije, nastave biologije, ali i popularizacije znanosti.
osnovna škola; suradnja; muzej
nije evidentirano
engleski
How to introduce pupils to the profession biologist - curator in Natural History museum?
nije evidentirano
elementary school; cooperation; museum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-81.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
(Bede Lada ; Margetić Mirjana)
Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo
Podaci o skupu
VII. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem
poster
14.11.2012-16.11.2012
Rijeka, Hrvatska