Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Service Encounters in Providing of Tourist Service (CROSBI ID 603935)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Nefat, Ariana Service Encounters in Providing of Tourist Service // Tourism & Hospitality Industry 2004: New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 849-864

Podaci o odgovornosti

Nefat, Ariana

engleski

Service Encounters in Providing of Tourist Service

Through a successfully performed service encounter quality service and high value are delivered to the tourist. The paper researches the dimensions of a service encounter. It is concluded that, owing to the substantial influence on the final satisfaction or dissatisfaction of the customer, it is important to pay appropite attention to all aspects and phases of a service encounter's performance.

service encounter; tourist service; role theory; quality; satisfaction; service relationship

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

849-864.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tourism & Hospitality Industry 2004: New Trends in Tourism and Hospitality Management

Ivanović, Zoran

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

953-6198-47-9

Podaci o skupu

17th Biennial International Congress" Tourism&Hospitality Industry 2004"

predavanje

14.04.2004-16.04.2004

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija