Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Children as Consumers of Entertainment throught Electronic Media and Violence (CROSBI ID 603895)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Nefat, Ariana Children as Consumers of Entertainment throught Electronic Media and Violence // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja, Ozretić Došen Đurđana (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. str. 305-325

Podaci o odgovornosti

Nefat, Ariana

engleski

Children as Consumers of Entertainment throught Electronic Media and Violence

U radu su razmatrana obilježja zabave koja se isporučuje putem elektroničkih medija, njihov utjecaj na djecu kao potrošače, te praksa marketinga takve zabave prema djeci. Utvrđeno je da današnja zabava dostupna putem elektroničkih medija obiluje nasiljem, a kod video igara zbog interaktivnog karaktera potrošači, najviše djeca, su u nasilje izravno i uključeni. Velikim brojem istraživanja utvrđeno je da nasilje u medijima ima višestruki negativan utjecaj na djecu, i to kratkoročno i dugoročno. Tim je poraznija utvrđena činjenica da industrija zabave u SAD svjesno cilja djecu s neprikladnim sadržajima, a takvih slučajevima ima i u Hrvatskoj. U empirijskom dijelu, gdje je provedeno istraživanje na uzorku djece od 8 do12 godina, ispitani su bitni, prethodno teorijski obrađeni aspekti teme, gdje je utvrđeno sljedeće: domovi djece su u visokom postotku opremljeni audiovizualnim uređajima i dosta su zastupljeni u dječjim sobama, njihovo je vremensko korištenje osrednje, roditelji smatraju da mediji obiluju nasiljem i to najviše televizija koja se najviše i zabranjuje, te su percepcije video igara i ponašanje u svezi njih povoljniji od njihovog stvarnog sadržaja. Konačno, razmatraju se mogućnosti zaštite djece od nasilja u medijima, što zahtijeva široki pristup uključujući formalne sustave zaštite, medijsko obrazovanje djece i roditelja, te informiranje javnosti. Konačno rješenje je, ipak, u otklanjanju uzroka prisutnosti takve zabave na tržištu.

entertainment industry; children; electronic media; violence; marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

305-325.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Kesić, Tanja, Ozretić Došen Đurđana

Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing

953-6025-13-2

Podaci o skupu

XIX. Kongres CROMAR-a

ostalo

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija