Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća (CROSBI ID 198954)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nefat, Ariana ; Belullo, Alen
hrvatski
Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća
Autori su u radu istražili utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća izraženog putem ROA, jer tržišna orijentacija kao primjena marketing koncepcije univerzalno je prihvatljiva filozofija za istraživana poduzeća u Hrvatskoj. Nalaz njihova istraživanja potvrđuje hipotezu ovog rada da primjena marketing koncepcije pridonosi profitabilnosti poduzeća.
marketinška koncepcija; tržišna orijentacija; profitabilnost
nije evidentirano
engleski
Degree of Influence of Applied Marketing Concept on Profitability of Company
nije evidentirano
marketing concept; marketi orientation; profitability
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Vol 51 (Br 11-12)
2000.
1210-1228
objavljeno
0424-7558