Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća (CROSBI ID 198954)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Nefat, Ariana ; Belullo, Alen Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, Vol 51 (2000), Br 11-12; 1210-1228

Podaci o odgovornosti

Nefat, Ariana ; Belullo, Alen

hrvatski

Utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća

Autori su u radu istražili utjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća izraženog putem ROA, jer tržišna orijentacija kao primjena marketing koncepcije univerzalno je prihvatljiva filozofija za istraživana poduzeća u Hrvatskoj. Nalaz njihova istraživanja potvrđuje hipotezu ovog rada da primjena marketing koncepcije pridonosi profitabilnosti poduzeća.

marketinška koncepcija; tržišna orijentacija; profitabilnost

nije evidentirano

engleski

Degree of Influence of Applied Marketing Concept on Profitability of Company

nije evidentirano

marketing concept; marketi orientation; profitability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol 51 (Br 11-12)

2000.

1210-1228

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost