Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika (CROSBI ID 49417)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika // Current Issues in Linguistic Research, Section 1 ; Savremeni tokovi u lingvističkim istraživanjima, knjiga 1 / Polovina, Vesna ; Vučo, Julijana (ur.). Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 507-521

Podaci o odgovornosti

Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara

hrvatski

Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika

U radu se navode odstupanja učenika mlađih razreda osnovne škole (2. i 4. razred) u primjeni sklonidbene standardnojezične norme, a zatim načini njezina poučavanja u nastavi materinskoga jezika. Raspravlja se o tome je li učestalost odstupanja od sklonidbene standardnojezične norme povezana s učestalošću upotrebe padeža te u skladu s tim i o tome kako način poučavanja sklonidbene standardnojezične norme može utjecati na njezino uspješnije ovladavanje i njezinu bolju primjenu u svakodnevnom komuniciranju.

standardni jezik ; poučavanje padežnoga sustava ; funkcionalni redoslijed padeža ; čestotni pristup

nije evidentirano

engleski

Frequency Approach in the Teaching of the Standard Language Case System

nije evidentirano

standard language ; teaching the case system ; functional sequence of cases ; frequency approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

507-521.

objavljeno

Podaci o knjizi

Current Issues in Linguistic Research, Section 1 ; Savremeni tokovi u lingvističkim istraživanjima, knjiga 1

Polovina, Vesna ; Vučo, Julijana

Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu

2013.

978-86-6153-123-1

Povezanost rada

Filologija