Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika (CROSBI ID 49417)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara
hrvatski
Čestotni pristup poučavanju padežnoga sustava hrvatskoga standardnog jezika
U radu se navode odstupanja učenika mlađih razreda osnovne škole (2. i 4. razred) u primjeni sklonidbene standardnojezične norme, a zatim načini njezina poučavanja u nastavi materinskoga jezika. Raspravlja se o tome je li učestalost odstupanja od sklonidbene standardnojezične norme povezana s učestalošću upotrebe padeža te u skladu s tim i o tome kako način poučavanja sklonidbene standardnojezične norme može utjecati na njezino uspješnije ovladavanje i njezinu bolju primjenu u svakodnevnom komuniciranju.
standardni jezik ; poučavanje padežnoga sustava ; funkcionalni redoslijed padeža ; čestotni pristup
nije evidentirano
engleski
Frequency Approach in the Teaching of the Standard Language Case System
nije evidentirano
standard language ; teaching the case system ; functional sequence of cases ; frequency approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
507-521.
objavljeno
Podaci o knjizi
Current Issues in Linguistic Research, Section 1 ; Savremeni tokovi u lingvističkim istraživanjima, knjiga 1
Polovina, Vesna ; Vučo, Julijana
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu
2013.
978-86-6153-123-1