Fokus grupe – kako publika doživljava neprofitne medije, Studija 3. (CROSBI ID 773163)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Vozab, Dina ; Peruško, Zrinjka ; Čuvalo, Antonija
hrvatski
Fokus grupe – kako publika doživljava neprofitne medije, Studija 3.
Cilj fokus grupe bio je otkriti kako korisnici definiraju neprofitne medije, kakve koristi i zadovoljenja potreba (uses and gratifications) im korištenje tih medija donosi, kako procijenjuju njihovu kvalitetu i kakva očekivanja imaju te kako politički participiraju i koliku ulogu imaju neprofitni mediji u njihovoj političkoj participaciji.
medijske publike; neprofitni mediji; koristi i zadovoljenja; fokus grupe
nije evidentirano
engleski
Focus groups – how audiences perceive nonprofit media, Study 3
nije evidentirano
media audience; nonprofit media; uses and gratifications; focus group
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Centar za istraživanje medija i komunikacije FPZG@UNIZG, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva
2013.
nije evidentirano
objavljeno