Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fokus grupe – kako publika doživljava neprofitne medije, Studija 3. (CROSBI ID 773163)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Vozab, Dina ; Peruško, Zrinjka ; Čuvalo, Antonija Fokus grupe – kako publika doživljava neprofitne medije, Studija 3. // Centar za istraživanje medija i komunikacije FPZG@UNIZG, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva. 2013.

Podaci o odgovornosti

Vozab, Dina ; Peruško, Zrinjka ; Čuvalo, Antonija

hrvatski

Fokus grupe – kako publika doživljava neprofitne medije, Studija 3.

Cilj fokus grupe bio je otkriti kako korisnici definiraju neprofitne medije, kakve koristi i zadovoljenja potreba (uses and gratifications) im korištenje tih medija donosi, kako procijenjuju njihovu kvalitetu i kakva očekivanja imaju te kako politički participiraju i koliku ulogu imaju neprofitni mediji u njihovoj političkoj participaciji.

medijske publike; neprofitni mediji; koristi i zadovoljenja; fokus grupe

nije evidentirano

engleski

Focus groups – how audiences perceive nonprofit media, Study 3

nije evidentirano

media audience; nonprofit media; uses and gratifications; focus group

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Centar za istraživanje medija i komunikacije FPZG@UNIZG, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva

2013.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija