Statistička analza odnosa kvalitete kadrova i kvalitet usluga u hotelijerstvu (CROSBI ID 333806)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Marković, Suzana
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Statistička analza odnosa kvalitete kadrova i kvalitet usluga u hotelijerstvu
Temelja svrha ovoga rada je da se uz pomoć metoda statističke analize empirijski provjerii postojanje signifikantnosti veze između kvalitete kadrova i kvalitete usluga na primjeru hotelijerstva Opatijske rivijere. Analiza polazi od prethodno postavljene znanstvene hipoteze koja je formulirana u obliku stava da kvaliteta kadrova odlučujuče utječe na kvalitetu usluga. Rezultati teorijskog i empirijskog istraživanja u radu ukazuju na potrebu da je u našoj praksi neophodan prijelaz na suvremenu koncepciju upravljanja ljudskim resursima, umjesto dosadašnjeg tradicionalnog pristupa. Zadovoljni, motivirani i fleksibilni kadrovi osnovni su čimbenik koji pridonosi poboljšanju kvalitete usluga, ali i uspješnosti poslovanja hotelskog poduzeća.
statistička analiza; kvaliteta kadrova; kvaliteta usluga; hotelijerstvo
nije evidentirano
engleski
Statistical analysis of the Quality of Human Resources and the Service Quality in the Hospitality Industry
nije evidentirano
statistical analysis; quality of human resources; service quality; hospitality industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
202
23.02.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hotelijerski fakultet
Opatija