Futurološke dimenzije rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. (CROSBI ID 603633)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Anđić, Dunja
hrvatski
Futurološke dimenzije rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.
U radu se prezentira istraţivanje provedeno u 40 osnovnih škola u Republici Hrvatskoj s namjerom ispitivanja stavova i mišljenja uĉitelja o budućim aktivnostima rada škola u implementaciji koncepta odgoja i obrazovanja za odrţivi razvoj. Zadatci istraţivanja bili su usmjereni na procjenu budućnosti rada škola: kako na tu budućnost gledaju ispitanici u školama koje posjeduju status eko- škole, a kako ispitanici koji rade u školama koje ne posjeduju taj status, te postoje li razlike meĊu ispitanicima s obzirom na djelatnike u školama, struĉnu spremu i radno iskustvo. Rezultati su ukazali na visoka oĉekivanja naših ispitanika. Rezultati istraţivanja ukazali su na orijentiranost rada škola k postizanju veće odgovornosti i većoj promociji vrijednosti u budućnosti rada škola u implementaciji i promicanju koncepta odgoja i obrazovanja za odrţivi razvoj, ali i uopće. Budući napori u radu škola moraju se usmjeriti na osvještavanje znaĉaja uloge škola kao promicatelja odrţivog razvoja, putem obrazovanja i struĉnog usavršavanja uĉitelja, veće ukljuĉenosti uĉenika, obitelji i lokalne zajednice.
budućnost rada škola; eko-škole; koncept odgoja i obrazovanja za odrţivi razvoj;
nije evidentirano
engleski
Futurological Dimensions of School Work in Implementing the Concept of Education for Sustainable Development
nije evidentirano
future of schools; eco-schools; concept of education for sustainable development;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
11-20.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
PEDAGOGIJA I KULTURA Zbornik radova Interkulturalna pedagogija: prema novim razvojima znanosti o odgoju
Koraljka Posavec, Marija Sablić
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-7-8
Podaci o skupu
Pedagogija i kultura, Drugi kongres pedagoga Hrvatske
predavanje
24.09.2012-26.09.2012
Opatija, Hrvatska