Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke (CROSBI ID 381773)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matijević, Martina Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke / First-Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Matijević, Martina

First-Komen, Ivana

hrvatski

Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke

Izgradnja uspješne marke je zahtijevan proces koji se mora neprestano razvijati.

istraživanje; vrijednost; marke

nije evidentirano

engleski

Exploring the impact of functional and emotional benefits the brand on brand value

nije evidentirano

exploring; value; brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

19.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija