Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659737

Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke


Matijević, Martina
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke
(Exploring the impact of functional and emotional benefits the brand on brand value)

Autori
Matijević, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
19.07.

Godina
2013

Stranica
59

Mentor
First-Komen, Ivana

Ključne riječi
Istraživanje; vrijednost; marke
(Exploring; value; brand)

Sažetak
Izgradnja uspješne marke je zahtijevan proces koji se mora neprestano razvijati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka