izvor podataka: crosbi
!
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke (CROSBI ID 381773)
Ocjenski rad | diplomski rad
Matijević, Martina
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke / First-Komen, Ivana (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013
Podaci o odgovornosti
Matijević, Martina
First-Komen, Ivana
hrvatski
Istraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke
Izgradnja uspješne marke je zahtijevan proces koji se mora neprestano razvijati.
istraživanje; vrijednost; marke
nije evidentirano
engleski
Exploring the impact of functional and emotional benefits the brand on brand value
nije evidentirano
exploring; value; brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
19.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove