Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke (CROSBI ID 381771)

Ocjenski rad | diplomski rad

Babić, Anamarija Utjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Babić, Anamarija

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke

Problem istraživanja očituje se u tome što potrošači percipiraju kvalitetu marke kroz njezin naziv.

marka; percepcija; vrijednost

nije evidentirano

engleski

The impact of brand name on perceived brand value

nije evidentirano

brand; perceived; value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

19.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija