Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659731

Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka


Ferenčić, Matea
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka
(The importance of perception in creating promotional messages)

Autori
Ferenčić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
19.07.

Godina
2013

Stranica
53

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Percepcija; promocijska; poruka
(Perception; promotional; messages)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada jest razmotriti postoji li način na koji marketinški stručnjaci mogu putem raznih oblika promocije doprijeti do potrošačevog nesvjesnog dijela percepcije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka