Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka (CROSBI ID 381770)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ferenčić, Matea Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Ferenčić, Matea

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka

Predmet istraživanja ovog rada jest razmotriti postoji li način na koji marketinški stručnjaci mogu putem raznih oblika promocije doprijeti do potrošačevog nesvjesnog dijela percepcije.

percepcija; promocijska; poruka

nije evidentirano

engleski

The importance of perception in creating promotional messages

nije evidentirano

perception; promotional; messages

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

19.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija