Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače (CROSBI ID 381768)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marinović, Sandra Utjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Marinović, Sandra

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače

Nedovoljno poznavanje čimbenika koji utječu na rekacije potrošača koji su izloženi prikvenom oglašavanju.

utjecaj; prikrivenog; oglašavanja; potrošači

nije evidentirano

engleski

The impact of hidden advertising to consumers

nije evidentirano

impact; hidden; advertising; consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

22.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija