Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poduzetnički poriv nastavnika osnovnih škola u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 603578)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vican, Dijana Poduzetnički poriv nastavnika osnovnih škola u Republici Hrvatskoj // Učenje za poduzetništvo : zbornik radova / Tafra, Vitomir (ur.). Novi Sad, 2012. str. 13-19

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Poduzetnički poriv nastavnika osnovnih škola u Republici Hrvatskoj

Poduzetnička kompetencija kod djece i učenika najefikasnije se razvija na razini predškolskog, osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja. Ona je zahtjev suvremenih nacionalnih kurikuluma zemalja EU, ali i temeljni cilj Nacionalnog okvirnog kurikuluma u RH. Ostvarenje ovog suvremenog odgojno- obrazovnog zahtjeva ovisi, među inim, o osobnoj percepciji nastavnika o usmjerenosti prema inovativnosti, stvaralaštvu, želji za uspjehom, novim odgovorima na nove izazove, novim načinima rješavanja problema. Ova su obilježja sastavnice poduzetničkog poriva pod kojim se podrazumijeva skup osobina koje pokreću osobu na poduzetno i inovativno djelovanje. Polazeći od pretpostavke da će nastavnici koji sebe percipiraju kao osobe s poduzetničkim porivom, efikasnije ostvarivati razvoj poduzetničke kompetencije kod učenika, proveli smo empirijsko istraživanje na uzorku od 466 predmetnih nastavnika u 23 osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Cilj je istraživanja otkriti i razmotriti one dimenzije poduzetničkog poriva koje su se pokazale značajnima na upitniku formiranome u skali s 42 tvrdnje strukturirane u pet podskala koje ukazuju na pet dimenzija poduzetničkog poriva osnovnoškolskih nastavnika. Primjenom deskriptivne statistike u radu se interpretiraju rezultati s obzirom na temeljne varijable ispitanika (spol, radni staž i nastavni predmet). Posebno se razmatraju tri dimenzije poduzetničkog poriva osnovnoškolskih nastavnika s pedagoškog gledišta, a to su usmjerenost prema inovativnosti i proaktivnosti, samopoštovanje i usmjerenost prema postignuću.

poduzetnička kompetencija kao temeljna kompetencija ; poduzetnički poriv nastavnika ; poduzetno i inovativno djelovanje nastavnika ; poduzetništvo

nije evidentirano

engleski

Entrepreneurial Drive In Elementary School Teachers In Croatia

nije evidentirano

entrepreneurial competencies as core competencies ; entrepreneurial drive in teachers ; enterprising and innovative work of teachers ; entrepreneurship

nije evidentirano

Podaci o prilogu

13-19.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tafra, Vitomir

Novi Sad:

978-86-6253-005-9

Podaci o skupu

2.međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo ICEL2

predavanje

28.06.2012-28.06.2012

Novi Sad, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice