Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi (CROSBI ID 603490)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilić, Vesna ; Rafajac, Branko
hrvatski
Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi
U ovom članku analiziraju se etička načela u radu sa zlostavljanom djecom u školi te moguće etičke dilema i pristupi njihovom rješavanju. Sugerira se učiteljima da se pridržavaju etičkih načela poštivanja osobe, autonomije, povjerljivosti, neškodljivosti, činjenja dobra i vjerodostojnost, koja im mogu pomoći u kreiranju i održavanju kvalitetnih odnosa, a što je pretpostavka za pružanje pomoći. Učitelji se suočavaju i s etičkim dilema koje se mogu odnositi na područje individualnih prava i dobrobiti djeteta ili na područje prava roditelja te ustanova povezanih sa zlostavljanom djecom. Na kraju se predlaže model odlučivanja koji im može pomoći u rješavanju etičkih dilema i pružanju pomoći zlostavljanoj djeci.
zlostavljanje; djeca; etička načela; etičke dileme; učitelji
nije evidentirano
engleski
Ethical challenges in working with children abused in school
nije evidentirano
abuse; ethical principles; ethical dilemmas; teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
633-643.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Modern Approaches to Teaching the Coming Generations
Orel, Mojca
Ljubljana:
978-93189-9-7
Podaci o skupu
International Conference EDUvision: Modern Approaches to Teaching the Coming Generations
ostalo
28.11.2013-29.11.2013
Ljubljana, Slovenija