Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateške smjernice razvoja luke Vukovar na koridoru VII (CROSBI ID 381721)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tudja, Antun Strateške smjernice razvoja luke Vukovar na koridoru VII / Jolić, Natalija (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2013

Podaci o odgovornosti

Tudja, Antun

Jolić, Natalija

hrvatski

Strateške smjernice razvoja luke Vukovar na koridoru VII

Od najranijih početaka prometa čovjek se koristi vodenim površinama za prijevoz ljudi i tereta. Postoje dokazi da su još prije 50.000 godina Aboridžini brodovima doplovili do Australije. Brodovi, ili barem objekti koji su plutali na vodi i mogli prevesti neznatan broj ljudi, stalno su se razvijali kroz povijest. Povećavale su im se dimenzije, nosivost, snaga, itd. Kako se ljudski rod razvijao kroz povijest, dolazilo je do sve veće potrebe za prometom općenito. Tijekom vremena, uvidjele su se neke prednosti vodnog prometa, kao što su ekonomičnost, sigurnost, ekološka prihvatljivost, te naravno novčana isplativost. Vodni promet je najisplativiji oblik prometa kada se gleda odnos cijene i jedinica prevezenog tereta. U suvremeno doba vodni promet je postao jako zastupljen, pogotovo od kada dolazi do velike trgovine robom između Azije i ostatka svijeta. Vodni promet unutarnjim plovnim putovima slabiji je od onoga pomorskim plovnim putevima. To je tako jer unutarnji plovni putovi imaju ograničenja kojih se moraju pridržavati. Najviše se to odnosi na dimenzije brodova, što utječe i na nosivost broda. Ograničenja na unutarnjim plovnim putovima dolaze i u vidu korita rijeka. Neke rijeke nisu pogodne za promet, neke imaju značajne izmjene vodostaja prilikom mijenjanja godišnjih doba, nekim rijekama dubina korita varira na plovnom putu. To su sve čimbenici na koje treba paziti pri planiranju unutarnjih plovnih putova. Isto tako, treba uzeti u obzir i činjenicu da rijeke imaju svoj prirodni smjer i njime teku. Brodovi moraju ploviti samo tom trasom, dok toga u pomorskom prometu nema. Moguća je i izgradnja plovnih kanala, ali tu dolaze i neka druga pitanja. Isto tako, luke na unutarnjim plovnim putovima su manje nego pomorske luke. Tema završnog rada je "Strateške smjernice razvoja luke Vukovar na koridoru VII". Cilj završnog rada je opis trenutnog stanja infrastrukture i rada luke Vukovar, te planovi za razvoj luke. Završni rad je podijeljen u pet poglavlja, a to su: 1. Uvod 2. Potencijali razvoja 3. Razvojni i strateški dokumenti 4. Aktivnosti treninga i edukacije u cilju uspješnog poslovanja 5. Zaključak

strategija; smjernice; luka Vukovar; razvoj

nije evidentirano

engleski

Strategic guidelines for devbelopment of port Vukovar on corridor VII

nije evidentirano

strategy; guidelines; port of Vukovar; development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

03.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport