Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659208

Kvaliteta lučke usluge


Mandić Mario
Kvaliteta lučke usluge 2013., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


Naslov
Kvaliteta lučke usluge
(Port service quality)

Autori
Mandić Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2013

Stranica
42

Mentor
Jolić, Natalija

Ključne riječi
Kvaliteta; lučka usluga; mjerenje
(Quality; port service; measurements)

Sažetak
Kroz integraciju u globalnom prometu i logističkom sustavu luke su stekle funkcije u akceleratora globalnog gospodarskog razvoja. Budući da su kranje točke globalnog protoka robe u lancu prometnog sustava (prekomorski, kopneni i zračni) one pružaju usluge svojim klijentima čime se pridonosi učinkovitosti u procesu kretanja tereta od mjesta podrijetla na mjesto odredišta. Usluge podupiru gospodarski rast i predstavljaju gotovo dvije trećine ukupne svjetske proizvodnje s kontinuiranim rastućim trendom u trgovini uslugama što predstavlja petinu svjetske trgovine. Takva dinamika razvoja usluga izazvala je promjene kod pružatelja usluga čije su poslovne strategije usmjerene tako da se prilagode tržištu i zadovolje najviše standarde koji su temeljeni na kvaliteti koja je postavljena od strane kupaca . Cilj rada je utvrđivanje važnosti kvalitete lučke usluge kako za korisnike usluga tako i za ponuditelje usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
135-1352586-2588 - Integracija sustava intermodalnog vodnog prometa u europskoj transportnoj mreži (Natalija Jolić, )

Ustanove
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb