Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' (CROSBI ID 198467)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Zloković, Jasminka ; Polić, Petra Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' // Život i škola = Life and school, 59 (2013), 29; 102-122

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka ; Polić, Petra

hrvatski

Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja''

Rad predstavlja raspravu o izazovima s kojima su se autorice susrele prilikom pokušaja implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici na kolegiju ''Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' tijekom akademske 2011/2012. godine na diplomskom studiju pedagogije. Temelj za raspravu o izazovima implementacije ovog modela čine razmišljanja i iskustva studenata, voditelja udruga i mentora studenata u zajednici, nositeljice kolegija te asistentice. Iskustvima i razmišljanjima pristupilo se uz pomoć kreiranih obrazaca namijenjenih evaluaciji rada studenata i kolegija. Vrijedan okvir za razumijevanje konkretnih problema i razmišljanje o načinima njihova prevladavanja daju radovi stranih autora koji razmatraju primjere implementacije ovog modela kao i radovi domaćih autora u kojima se raspravlja o pretpostavkama i preduvjetima nužnim za uspješnu implementaciju modela. Svi uključeni u nastavu (studenti, mentori u zajednici, nositeljica kolegija i asistentica) ovaj pristup ocjenjuju korisnim, kako za primjenu stečenih znanja i vještina te razvoj novih, tako i za ispunjenje potreba zajednice, razvoj prosocijalnih stavova i odgovornosti za društvene probleme. Glavni izazovi odnose se na poteškoće oko integracije sadržaja kolegija i aktivnosti u zajednici te nedostatak potpore sveučilišta u vidu sveučilišnog centra koji bi svojim djelovanjem olakšao mnoge aktivnosti nužne za uspješnu implementaciju. Stečena iskustva u radu na kolegiju daju vrijednu priliku za promišljanje o različitim aspektima nastave u čiji razvoj treba ulagati dodatni napor kako bi integracija nastave i zalaganja u zajednici bila što kvalitetnija, a time korist za studente, zajednicu, nastavnike i sveučilište veća. Autorice drže kako promišljanja o izazovima mogu biti korisna i drugim sveučilišnim nastavnicima u traganjima za novim mogućnostima unapređenja visokoškolske nastave.

učenje zalaganjem u zajednici ; ''Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' ; inoviranje visokoškolske nastave ; odgoj ; obitelj

nije evidentirano

engleski

Challenges of the Implementation of Service- Learning Model-The Case of the Course "Family and the Prevention of Antisocial Behavior"

nije evidentirano

service-learning ; ''Family and the prevention of antisocial behavior'' ; higher education innovation ; upbringing ; family

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (29)

2013.

102-122

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija