Motivacija u učenju hrvatskog znakovnog jezika (HZJ) (CROSBI ID 603407)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mohr Nemčić, Renata ; Bradarić-Jončić, Sandra
hrvatski
Motivacija u učenju hrvatskog znakovnog jezika (HZJ)
Upitnikom za ispitivanje motivacije učenja HZJ-a ispitano je 69 studenata Logopedije i 135 polaznika tečajeva HZJ-a pri udrugama "Dlan" i "Dodir" u Zagrebu. Upitnik o motivaciji sastoji se od 17 čestica s odgovorima na skali Likertovog tipa ; prethodnim istraživanjima utvrđeno je da mjeri 3 faktora motivacije: integrativnu, instrumentalnu i afektivnu motivaciju. Faktorskom analizom bit će ispitana struktura prostora motivacije u dvama uzorcima ispitanika, a analizom varijance njihove međusobne razlike. Razmotrit će se glotodidaktičke implikacije dobivenih rezultata.
hrvatski znakovni jezik; poučavanje znakovnog jezika; motivacija za učenje jezika
nije evidentirano
engleski
Motivation in Learning Croatian Sign Language (HZJ)
nije evidentirano
Croatian Sign Language; sign language teaching; motivation in language learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
315-x.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
8. međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
poster
27.09.2012-29.09.2012
Zagreb, Hrvatska