Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 381668)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vukoja, Sandra
Vodopija, Irena
Irena Krumes Šimunović
hrvatski
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika
Pripovijedanje kao oblik govorenja u nastavi hrvatskoga jezika pripada nastavnom području jezičnoga izražavanja, a zadaće toga područja su razvijanje sposobnosti izražavanja doživljaja, osjećaja, misli i stavova, stvaranje navike uporabe pravogovornih i pravopisnih normi te ostvarivanje uspješne usmene i pisane komunikacije. Pripovijedanje je oblik govorenja koji svoje mjesto nalazi u području jezičnoga izražavanja, u usmenim vježbama. Provedeno je akcijsko istraživanje u trećem razredu osnovne škole s ciljem poboljšanja učeničke vještine govorenja pripovijedanjem i osposobljavanje učenika za tečno pripovijedanje priča i osobnih doživljaja. Provedene su govorno-pripovjedne radionice na satu hrvatskoga jezika. Maštovitim i sustavno provedenim aktivnostima posvećenima govorenju moguće je ostvariti napredak u radu i potaknuti učenike na maštanje, čitanje i kreativno razmišljanje. Ostvaren je napredak u dječjem jezičnom izražavanju, a radionice su doprinijele stvaranju pozitivnog ozračja u razredu.
pripovijedanje; jezično izražavanje; usmene vježbe; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Storytelling as a narrative monologue in the croatian language classes
nije evidentirano
storytelling; oral expression; speaking skills; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
05.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Slavonski Brod