Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece (CROSBI ID 381597)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Valpotić, Brankica Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece / Žufić, Janko (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2013

Podaci o odgovornosti

Valpotić, Brankica

Žufić, Janko

hrvatski

Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece

Učenje uz pomoć računalne tehnologije olakšava učenje na različite načine. Računala se upotrebljavaju i kao sredstvo podučavanja engleskog jezika, pomažući pritom kod usavršavanju čitanja, pisanja, izgovora i vještina slušanja kod učenika. Za razliku od udžbenika, koji su statički medij, računalo omogućuje individualizaciju nastave. Uza sve prednosti, računalo ipak ne može zamijeniti nastavnika ili jezični laboratorij. Rano učenje stranog jezika prirodnim putem, još u vrtiću, pretpostavka je za razumijevanje govora, gdje odrasli, a i druga starija djeca služe kao govorni modeli. Zbog ubrzanog razvoja visoke tehnologije i sve veće mobilnosti društva, sve je više korisnika nekog od oblika ICT-a. Također, razvoj računalnih aktivnosti pogodovao je interakciji između učenika i računala, kao i između učenika međusobno, a web 2.0 alati omogućuju korisnicima sudjelovanje u stvaranju sadržaja i potiču učenike na kreativnost. Budući da djeca različite dobi imaju različite sposobnosti i mogućnosti, potrebno je da su aktivnosti na računalu primjerene mogućnostima djece kako bi se ona osjećala sigurno i slobodno, što ih nadalje motivira za učenje. U skladu s tim, potrebno je postepeno pripremati djecu za učenje putem računala, pri čemu uvelike pomaže odabiranje prikladnog softvera, koji bi trebao biti zanimljiv djeci.

strani jezik; rano učenje stranog jezika

nije evidentirano

engleski

The use of ICT in teaching English as a foreign language, for children

nije evidentirano

foreign language; early language learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

22.11.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti