Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece (CROSBI ID 381597)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Valpotić, Brankica
Žufić, Janko
hrvatski
Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece
Učenje uz pomoć računalne tehnologije olakšava učenje na različite načine. Računala se upotrebljavaju i kao sredstvo podučavanja engleskog jezika, pomažući pritom kod usavršavanju čitanja, pisanja, izgovora i vještina slušanja kod učenika. Za razliku od udžbenika, koji su statički medij, računalo omogućuje individualizaciju nastave. Uza sve prednosti, računalo ipak ne može zamijeniti nastavnika ili jezični laboratorij. Rano učenje stranog jezika prirodnim putem, još u vrtiću, pretpostavka je za razumijevanje govora, gdje odrasli, a i druga starija djeca služe kao govorni modeli. Zbog ubrzanog razvoja visoke tehnologije i sve veće mobilnosti društva, sve je više korisnika nekog od oblika ICT-a. Također, razvoj računalnih aktivnosti pogodovao je interakciji između učenika i računala, kao i između učenika međusobno, a web 2.0 alati omogućuju korisnicima sudjelovanje u stvaranju sadržaja i potiču učenike na kreativnost. Budući da djeca različite dobi imaju različite sposobnosti i mogućnosti, potrebno je da su aktivnosti na računalu primjerene mogućnostima djece kako bi se ona osjećala sigurno i slobodno, što ih nadalje motivira za učenje. U skladu s tim, potrebno je postepeno pripremati djecu za učenje putem računala, pri čemu uvelike pomaže odabiranje prikladnog softvera, koji bi trebao biti zanimljiv djeci.
strani jezik; rano učenje stranog jezika
nije evidentirano
engleski
The use of ICT in teaching English as a foreign language, for children
nije evidentirano
foreign language; early language learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
22.11.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula