Pregled bibliografske jedinice broj: 658094
Umjetnički poticaji kroz proces odgoja i obrazovanja
Umjetnički poticaji kroz proces odgoja i obrazovanja // Magistra Iadertina, 7 (2012), 1; 111-122 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 658094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetnički poticaji kroz proces odgoja i obrazovanja
(Art Stimuli Through the Process of Education)
Autori
Mendeš, Branimir ; Ivon, Hicela ; Pivac, Dunja
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 7
(2012), 1;
111-122
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
dijete; umjetnički odgoj; povijesni razvoj; stvaralačka dječja igra; vizualno-likovne umjetnosti
(child; art education; art education historical development; children´s creative play; visual arts.)
Sažetak
U prilogu se s različitih motrišta promišlja o estetskim poticajima pojedinih umjetnosti tijekom procesa odgoja i obrazovanja. Ukazuje se na važnost umjetničkog odgoja i obrazovanja na različitim razinama odgojno-obrazovnog sustava. Ističe se kako su različite pedagoške koncepcije tijekom povijesnog razvoja usmjeravale pozornost na razvoj umjetničkog odgoja i obrazovanja. Obrazlaže se kako je dječja stvaralačka igra per se estetska, umjetnička vrijednost, koju stoga treba podržavati, sustavno promatrati i vrjednovati. Promišlja se, također, i o mogućnostima poticanja estetskog senzibiliteta djece osnovnoškolske dobi kroz različite kreativne vizualno-likovne aktivnosti. Važnost tih estetskih aktivnosti promišljamo, posebice, s motrišta intrasubjektivnog odnosno emocionalnog. To ističemo kao ishodište i proces u odgoju i obrazovanju likovnog govora i likovnog stvaralaštva pojedinca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- OAIster, Base - Bielfeld Academic Search Engine, ScientificCommons