Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing (CROSBI ID 603187)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Razović, Mili
engleski
Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing
Zadovoljenje turističkih potreba i ponavljanje posjeta turista destinaciji i smještajnom objektu vodi ka lojalnosti tursta. Istraživanje zadovoljstvai lojalnosti u turizmu pretežito su fokusirana na područje kvalitete usluga hotela, ugostiteljskih sadržaja i turističke destinacije. Rijetka su istraživanja primjenjena na području kamping turizma.
Camping tourism; tourist satisfaction; loyality
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1292-1309.
2012.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6025-56-5
Podaci o matičnoj publikaciji
6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“
Čavlek, Nevenka
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“
predavanje
13.06.2012-16.06.2012
Šibenik, Hrvatska