Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing (CROSBI ID 603187)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Razović, Mili Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing // 6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“ / Čavlek, Nevenka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1292-1309

Podaci o odgovornosti

Razović, Mili

engleski

Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing

Zadovoljenje turističkih potreba i ponavljanje posjeta turista destinaciji i smještajnom objektu vodi ka lojalnosti tursta. Istraživanje zadovoljstvai lojalnosti u turizmu pretežito su fokusirana na područje kvalitete usluga hotela, ugostiteljskih sadržaja i turističke destinacije. Rijetka su istraživanja primjenjena na području kamping turizma.

Camping tourism; tourist satisfaction; loyality

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1292-1309.

2012.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6025-56-5

Podaci o matičnoj publikaciji

6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“

Čavlek, Nevenka

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“

predavanje

13.06.2012-16.06.2012

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija