Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi (CROSBI ID 603094)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko
hrvatski
Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi
U radu se tematizira pristup u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi. Osnovni je uvjet kompetencijski profil nastavnika. Izgrađen na znanstvenim osnova školske dokimologije, didaktičkim teorijama i teorijama kurikuluma. Koji pridonosi primjerenijem poimanju postupka praćenja učeničkog napretka i utvrđivanja njihova ishoda učenja. Kompetentno vladanje strategijama vrednovanja i ocjenjivanja učeničkog znanja i sposobnosti pomaže nastavniku pri izboru odgovarajuće strategije poučavanja, najprimjerenije za postizanje definiranih konkretnih i operativnih ciljeva i ishoda učenja, iz kojih je vidljivo što učenici trebaju upoznati, usvojiti i razumjeti tijekom sudjelovanja u nastavnim aktivnostima. Čime intenzivira više znanja, ali i potiče učenikovu motivaciju, kreativnost, odgovarajući mu stil učenja i poželjniju strategiju dubinskoga učenja. Svoj ugled među učenicima i njihovim roditeljima, temeljen na kompetentnosti u postupku praćenja učeničkog napretka i utvrđivanja njihova ishoda učenja, nastavnik očituje u primjeni pravednog kriterija ocjenjivanja i objektivnosti u oblicima i metodama provjere, u razumijevanju sadržaja pojedine brojčane ocjene te u povezivanju procesa poučavanja i rezultata učenja.
školska dokimologija; vrednovanje i ocjenjivanje; nastavnik; kompetencije; učenik; učenje
nije evidentirano
engleski
Competence profile of teachers in the evaluation and assessment of student achievement in school
nije evidentirano
School dokimology; evaluation and assessment; teacher competency; student; learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
363-371.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ljubljana:
978-961-93189-6-6
Podaci o skupu
Modern approaches to teaching the coming generations
predavanje
06.12.2012-07.12.2012
Ljubljana, Slovenija