Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave (CROSBI ID 49262)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jurčić, Marko Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave // Pedagogija i kultura / Hrvatić, N., Klapan, A. (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 190-197

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko

hrvatski

Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave

U radu se raspravlja o pitanju kako nastavom utemeljiti optimalni proces poučavanja i učenja. S posebnim naglaskom na učeničko sudjelovanje u izvođenju nastave, od njihova suplaniranja i suorganizacije nastave, u kontekstu kreativnog odnosa prema sadržaju učenja do suodgovornosti, suanalize i vrednovanja nastave, u kontekstu kritike i analize zajedničkog rada. Svrha cjelovitog poučavanja i učenja jest usmjerenost nastave na aktivnost učenika, na razvoj sposobnosti samostalnog učenja te na osposobljenost za kvalitetno upravljanje vlastitim procesom učenja. Prvi i prijeko potreban uvjet za to jest stalno pronalaženje novih rješenja u organizaciji i izvođenju nastave u kojoj učenici aktivno sudjeluju. Njihovo sudjelovanje (aktivno i kritičko reagiranje) potiče unutarnja motivacija (zainteresiranost za nastavni predmet) i izazovna nastavna situacija (povezana učionička i izvanučionička nastava), temeljena na uvažavanju spoznaja iz didaktike i teorije kurikuluma u pogledu postavljanja općih i posebnih ciljeva (didaktičkih zadataka i kompetencija učenika), u izboru nastavnih sadržaja (s obzirom na temeljnu, interdisciplinarnu i povezujuću razinu te s obzirom na količinu pojmova), u didaktičkom pluralizmu nastavnih situacija i strategija (okupljanje i umrežavanje metoda, socijalnih oblika rada i didaktičkih sustava nastave), u izboru didaktičkih sredstava i pomagala te u pogledu vrednovanja učenikova postignuća u školi.

učitelj, učenik, nastava, kurikulum, umijeća

nije evidentirano

engleski

Pedagogical and didactic skills of modern teacher in teaching process

nije evidentirano

teacher, student, teaching, curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

190-197.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura

Hrvatić, N., Klapan, A.

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2012.

978-953-99167-6-1

Povezanost rada

Pedagogija