Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657619

Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja


Jurčić, Marko
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.).
Novi sad: KriMel, Budisava, 2011. str. 69-82


Naslov
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja
(Didactical models increating productive teaching processes)

Autori
Jurčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts

Urednik/ci
Gajić Olivera

Izdavač
KriMel, Budisava

Grad
Novi sad

Godina
2011

Raspon stranica
69-82

ISBN
978-86-6065-093-3

Ključne riječi
Učenik, nastavnik, didaktički modeli poučavanja
(Teacher, student, , didactical models)

Sažetak
Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelatnosti. Autor elaborira svrhe cjelovitog ili integriranog poučavanja i učenja uz pluralizam nastavne situacije i strategija (okupljanje metoda, socijalnih oblika rada te didaktičkih sustava nastave), koji predstavlja smjernicu razvoja suvremene nastave. Radi se o profesionalnosti nastavnika koja se ne može obnašati izvan okvira nužnoga znanja o didaktičkim modelima i sposobnosti u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. Što ukazuje na nužnost pomirenja poziva i subjektivne percepcije didaktičkih modela nastave u postizanju ciljeva odgoja i obrazovanja kojima teži. Na taj način s „više razine“ nastavnik može razumjeti, procjenjivati i kontrolirati vlastite kompetencije viđene u njihovoj cjelovi¬tosti mogućih utjecaja na učenikovo uspješno i učinkovito učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Marko Jurčić, (282854)