Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja (CROSBI ID 49261)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jurčić, Marko Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.). Novi Sad, 2011. str. 69-82

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko

hrvatski

Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja

Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelatnosti. Autor elaborira svrhe cjelovitog ili integriranog poučavanja i učenja uz pluralizam nastavne situacije i strategija (okupljanje metoda, socijalnih oblika rada te didaktičkih sustava nastave), koji predstavlja smjernicu razvoja suvremene nastave. Radi se o profesionalnosti nastavnika koja se ne može obnašati izvan okvira nužnoga znanja o didaktičkim modelima i sposobnosti u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. Što ukazuje na nužnost pomirenja poziva i subjektivne percepcije didaktičkih modela nastave u postizanju ciljeva odgoja i obrazovanja kojima teži. Na taj način s „više razine“ nastavnik može razumjeti, procjenjivati i kontrolirati vlastite kompetencije viđene u njihovoj cjelovi¬tosti mogućih utjecaja na učenikovo uspješno i učinkovito učenje.

učenik, nastavnik, didaktički modeli poučavanja

nije evidentirano

engleski

Didactical models increating productive teaching processes

nije evidentirano

teacher, student, , didactical models

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-82.

objavljeno

Podaci o knjizi

Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts

Gajić Olivera

Novi Sad:

2011.

978-86-6065-093-3

Povezanost rada

Pedagogija