Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja (CROSBI ID 49261)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko
hrvatski
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja
Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelatnosti. Autor elaborira svrhe cjelovitog ili integriranog poučavanja i učenja uz pluralizam nastavne situacije i strategija (okupljanje metoda, socijalnih oblika rada te didaktičkih sustava nastave), koji predstavlja smjernicu razvoja suvremene nastave. Radi se o profesionalnosti nastavnika koja se ne može obnašati izvan okvira nužnoga znanja o didaktičkim modelima i sposobnosti u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. Što ukazuje na nužnost pomirenja poziva i subjektivne percepcije didaktičkih modela nastave u postizanju ciljeva odgoja i obrazovanja kojima teži. Na taj način s „više razine“ nastavnik može razumjeti, procjenjivati i kontrolirati vlastite kompetencije viđene u njihovoj cjelovi¬tosti mogućih utjecaja na učenikovo uspješno i učinkovito učenje.
učenik, nastavnik, didaktički modeli poučavanja
nije evidentirano
engleski
Didactical models increating productive teaching processes
nije evidentirano
teacher, student, , didactical models
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-82.
objavljeno
Podaci o knjizi
Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts
Gajić Olivera
Novi Sad:
2011.
978-86-6065-093-3