Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657619

Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja


Jurčić, Marko
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.).
Novi sad: KriMel, Budisava, 2011. str. 69-82


CROSBI ID: 657619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja
(Didactical models increating productive teaching processes)

Autori
Jurčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts

Urednik/ci
Gajić Olivera

Izdavač
KriMel, Budisava

Grad
Novi sad

Godina
2011

Raspon stranica
69-82

ISBN
978-86-6065-093-3

Ključne riječi
učenik, nastavnik, didaktički modeli poučavanja
(teacher, student, , didactical models)

Sažetak
Ovaj rad utemeljen je na znanstveno-kritičkom promišljanju odgojno-obrazovnog rada u nastavi. Posebna je pozornost usmjerena na didaktičke modele kao teorijske konstrukte u planiranju, organiziranju i vođenju nastave te na analizu i modeliranje didaktičkog djelovanja u sklopu školske nastavne djelatnosti. Autor elaborira svrhe cjelovitog ili integriranog poučavanja i učenja uz pluralizam nastavne situacije i strategija (okupljanje metoda, socijalnih oblika rada te didaktičkih sustava nastave), koji predstavlja smjernicu razvoja suvremene nastave. Radi se o profesionalnosti nastavnika koja se ne može obnašati izvan okvira nužnoga znanja o didaktičkim modelima i sposobnosti u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. Što ukazuje na nužnost pomirenja poziva i subjektivne percepcije didaktičkih modela nastave u postizanju ciljeva odgoja i obrazovanja kojima teži. Na taj način s „više razine“ nastavnik može razumjeti, procjenjivati i kontrolirati vlastite kompetencije viđene u njihovoj cjelovi¬tosti mogućih utjecaja na učenikovo uspješno i učinkovito učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, MZOS)

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Jurčić, Marko
Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja // Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts / Gajić Olivera (ur.).
Novi sad: KriMel, Budisava, 2011. str. 69-82
Jurčić, M. (2011) Didaktički modeli u stvaranju produktivnih procesa poučavanja i učenja. U: Gajić Olivera (ur.) Towards establishing a framework of values and standards of quality: selected theoretical-methodological concepts. Novi sad, KriMel, Budisava, str. 69-82.
@inbook{inbook, author = {Jur\v{c}i\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {69-82}, keywords = {teacher, student, , didactical models}, isbn = {978-86-6065-093-3}, title = {Didactical models increating productive teaching processes}, keyword = {teacher, student, , didactical models}, publisher = {KriMel, Budisava}, publisherplace = {Novi sad} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font