Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost (CROSBI ID 603091)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko
hrvatski
Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost
Na osnovi društvenog značenja i potrebe kreativnog znanja, za što je potrebno razvijati specifične kognitivne, socijalne, emocionalne i druge kompetencije kao pretpostavku za aktivno i kreativno učenje, obrazlaže se potreba za oblikovanjem kurikuluma nastave koji potiče učenikovo individualno iskazivanje osobitih potencijala u nekoj kreativnoj vlastitosti. Kurikularni pristup u odgoju i obrazovanju ide u susret razvoju učenikovih individualnih potencijala, on prethodi razvoju jer potiče sazrijevanje niza funkcija koje su u zoni kreativnog razvoja. Kurikularni pristup u procesu poučavanja uklanja moguće blokade razvoja učeničke kreativnosti. Kurikulum nastave shvaća proces učenja tako da se učenje temelji na učenikovoj konstrukciji kreatvnog znanja, na rješavanju problema problemskim poučavanjem, projektnom, heurističkom nastavom, na razvoju kompetencija za snalaženje u novim situacijama nasuprot pamćenja činjenica, na situacijsko i praktično učenje umjesto teorijskog i verbalnog te na učenje usmjereno na pitanja, probleme i istraživanja koja zanimaju učenike. Ključne riječi: učitelj, učenik, kreativnost, kurikulum
učitelj; učenik; kreativnost; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Creative knowledge as a competence for the future
nije evidentirano
teacher; student; gifted; curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
51-54.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vršac: Visoka škola stručnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihaailo Palov Vršac,
978-86-7372-119-4
Podaci o skupu
Daroviti u procesu globalizacije
predavanje
15.04.2010-18.04.2010
Vršac, Srbija