Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika (CROSBI ID 198202)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko
hrvatski
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika
U radu se analizira pitanje socijalnih kompetencija učitelja u kontekstu poznavanja načela i tijeka međuodnosa s učenicima, poticajnog komuniciranja i motiviranja učenika u učenju te prepoznavanja i poštivanja njihovih individualnih vrijednosti. Riječ je o cijelom skupu učiteljeva znanja, sposobnosti, stavova koji rezultira tijekom odgojno-obrazovnog procesa stjecanjem očekivanih učenikovih socijalnih kompetencija. U radu se elaboriraju kvalitete socijalnih odnosa unutar razrednog odjela te kvalitete kurikuluma nastave, kao oslonca nastavi pogodne za razvoj socijalnih kompetencija učenika. Školski razred je temeljna socijalna i odgojno-obrazovna zajednica škole u kojoj se svaki učenik, u skladu s vlastitim mogućnostima, priprema za život preko odgovarajućeg kurikuluma i istinske participacije u odgojno-obrazovnom procesu.
socijalne kompetencije učitelja; socijalni odnosi u razredu
nije evidentirano
engleski
Curriculum teaching as a stimulus for development of students' social competence
nije evidentirano
social competence of teachers; social relations in the classroom
nije evidentirano