Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika (CROSBI ID 198202)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Jurčić, Marko Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 205-217

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko

hrvatski

Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika

U radu se analizira pitanje socijalnih kompetencija učitelja u kontekstu poznavanja načela i tijeka međuodnosa s učenicima, poticajnog komuniciranja i motiviranja učenika u učenju te prepoznavanja i poštivanja njihovih individualnih vrijednosti. Riječ je o cijelom skupu učiteljeva znanja, sposobnosti, stavova koji rezultira tijekom odgojno-obrazovnog procesa stjecanjem očekivanih učenikovih socijalnih kompetencija. U radu se elaboriraju kvalitete socijalnih odnosa unutar razrednog odjela te kvalitete kurikuluma nastave, kao oslonca nastavi pogodne za razvoj socijalnih kompetencija učenika. Školski razred je temeljna socijalna i odgojno-obrazovna zajednica škole u kojoj se svaki učenik, u skladu s vlastitim mogućnostima, priprema za život preko odgovarajućeg kurikuluma i istinske participacije u odgojno-obrazovnom procesu.

socijalne kompetencije učitelja; socijalni odnosi u razredu

nije evidentirano

engleski

Curriculum teaching as a stimulus for development of students' social competence

nije evidentirano

social competence of teachers; social relations in the classroom

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2010.

205-217

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija