Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta (CROSBI ID 603087)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčić, Marko Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta // Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar. Subotica, 2010. str. 104-111

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko

hrvatski

Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta

Problematika ovoga rada usmjerena je na razmatranja u nastavnoj metodici. Nastavna metodika, u kontekstu didaktike, kao teorije kurikuluma nastave, odnosi se na sve nastavne predmete koji se sadržajno razlikuju, ali u svojim temeljnim odrednicama odgoja i obrazovanja dodiruju. Upravo ti dodiri čine uporišta za oblikovanje jezgrovno kurikularne metodike, kao orijentacijskog okvira za metodike svih nastavnih predmeta. To znači da se ne ograničava samo na problem, primjerice matematičkog, književnog, glazbenog odgoja i obrazovanja već se isprepliće, prožima s metodikama svih nastavnih predmeta. Jezgrovno kurikularna metodika kao orijentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta obuhvaća: ciljeve učenja (koja znanja, sposobnosti, vještine, obrasce ponašanja učenik treba steći), nastavne sadržaje (na kojim sadržajima, odnosno što, kada i gdje treba učiti), organizaciju nastave, uvjete, vremensku dinamiku, socijalne oblike rada, didaktičke metode i principe poučavanja i učenja, didaktička sredstava i pomagala, didaktičke situacije i strategije te vrednovanje postignutoga. Sastavni dio predmetnosti metodike bilo kojeg nastavnog predmeta čine učenik i učitelj. Učenik je u suvremenoj nastavi aktivan sudionik koji sudjeluje aktivno i kreativno u odgojno-obrazovnom procesu. Učiteljev utjecaj na učenikovo aktivno i kreativno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu očituje se različitom dinamikom i značenjem kada je usmjeren na interakcijsko-komunikacijske aktivnosti koje integriraju aktivnost i kreativnost učitelja i učenika s jasno postavljenim ciljevima i zadacima, i kada je usmjeren na kurikularni pristup, koji podrazumijeva: što treba naučiti, koliko, na koji način, uz pomoć kojih sredstava, na kojim mjestima, kako provjeriti postignuto i gdje to primijeniti.

metodika; nastavni predmet; učenik; učitelj

nije evidentirano

engleski

Core curriculum teaching methodics as orientation framework for the methodics of teaching subjects

nije evidentirano

methodics; subject; teacher; student

nije evidentirano

Podaci o prilogu

104-111.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar

Subotica:

978-86-87095-08-3

Podaci o skupu

Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar

predavanje

23.09.2010-25.09.2010

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija