Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja (CROSBI ID 603086)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčić, Marko Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja // I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi. Baja: Eötvös József College Press, 2009. str. 9-22

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko

hrvatski

Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja

U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe optimalnog opterećenja učenika školskim i izvanškolskim aktivnostima te načini pravilnoga pristupa u razvoju njihovih kompetencija od strane škole i roditelja. Učenikovo opterećenje školom podrazumijeva sveukupnost tjelesnih i psihičkih napora kojima je učenik izložen u jednom nastavnom danu. Uvjeti i prilike u obiteljskom domu, obiteljsko ozračje, ambicije roditelja te uvjeti i prilike u školi, školsko i razredno ozračje, izvori učenja, metode poučavanja, načini ispitivanja i ocjenjivanja i slično povećavaju, smanjuju ili održavaju optimalno opterećenje učenika. Rad donosi rezultate istraživanja koji pružaju uvid u zadovoljstvo roditelja opterećenjem djeteta u školi. Dobiveni podaci, podvrgnuti kvantitativnoj analizi - univarijatnom pristupu, pokazuju da su roditelji učenika trećeg razreda zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje učenika sedmog razreda. Utvrđeno je da su visoko obrazovani roditelji te roditelji sa znanstvenim stupnjem zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje sa srednjom ili osnovnom školom.

učitelj; učenik i opterećenje nastavom

nije evidentirano

engleski

Student school workload as an act of balance between competence and parental satisfaction

nije evidentirano

teacher; student; school workload

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-22.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi

Baja: Eötvös József College Press

978-963-7290-66-4

Podaci o skupu

I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN

predavanje

03.11.2009-04.11.2009

Baja, Mađarska

Povezanost rada

Pedagogija