Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja (CROSBI ID 603086)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko
hrvatski
Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja
U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe optimalnog opterećenja učenika školskim i izvanškolskim aktivnostima te načini pravilnoga pristupa u razvoju njihovih kompetencija od strane škole i roditelja. Učenikovo opterećenje školom podrazumijeva sveukupnost tjelesnih i psihičkih napora kojima je učenik izložen u jednom nastavnom danu. Uvjeti i prilike u obiteljskom domu, obiteljsko ozračje, ambicije roditelja te uvjeti i prilike u školi, školsko i razredno ozračje, izvori učenja, metode poučavanja, načini ispitivanja i ocjenjivanja i slično povećavaju, smanjuju ili održavaju optimalno opterećenje učenika. Rad donosi rezultate istraživanja koji pružaju uvid u zadovoljstvo roditelja opterećenjem djeteta u školi. Dobiveni podaci, podvrgnuti kvantitativnoj analizi - univarijatnom pristupu, pokazuju da su roditelji učenika trećeg razreda zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje učenika sedmog razreda. Utvrđeno je da su visoko obrazovani roditelji te roditelji sa znanstvenim stupnjem zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje sa srednjom ili osnovnom školom.
učitelj; učenik i opterećenje nastavom
nije evidentirano
engleski
Student school workload as an act of balance between competence and parental satisfaction
nije evidentirano
teacher; student; school workload
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-22.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Baja: Eötvös József College Press
978-963-7290-66-4
Podaci o skupu
I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN
predavanje
03.11.2009-04.11.2009
Baja, Mađarska