Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657433

Samoregulacija učenja i prilagodba nastave


Juric, Mate
Samoregulacija učenja i prilagodba nastave // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXIII (2012), 99-100; 23-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Samoregulacija učenja i prilagodba nastave
(Self-regulated learning and adaptation of teaching process)

Autori
Juric, Mate

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) XXIII (2012), 99-100; 23-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Učenje; nastava; prilagodba nastave; samoregulacija učenja; motivacija
(Learning; teaching; adaptation of teaching; self-regulated learning; motivation)

Sažetak
U članku se u uvodnom dijelu govori o samoregulaciji učenja, ciljnim orijentacijama i strategijama učenja. Zatim, opisani su problemi prilagodbe nastave učenicima različitih sposobnosti i interesa. Objašnjeni su mogući načini prilagodbe težine nastavnog gradiva i testova znanja putem primjene načela iz računalnog adaptivnog testiranja u kojem se svakom učeniku zadaju optimalno teški zadaci. Na taj način se pozitivno djeluje na motivaciju svakog pojedinog učenika. Dodatno, predlaže se korištenje više suradničkih, a manje natjecateljskih aktivnosti u nastavi kako bi svi učenici imali priliku afirmirati uvjerenja o vlastitoj intelektualnoj efikasnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Srećko Jelušić, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru

Autor s matičnim brojem:
Mate Juric, (329744)